منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

منتدى سورسات كونكر تهيس .: منتدى خاص بكونكر تهيث والبريفت سيرفر , Conquer Online Private Servers :.

30-06-2015, 02:27 PM
رد: عندك مشكلة عاوز تعمل سيرفر وفي مشاكل عاوز تحالها من الاخر خش اطلب او قول مشكلتك

وانا معاك لو حد عايز اى مساعده يكلمنى على 01212600276 وانا اعملوه بس بعد لما يسيب رد هنا
30-06-2015, 11:32 PM
رد: عندك مشكلة عاوز تعمل سيرفر وفي مشاكل عاوز تحالها من الاخر خش اطلب او قول مشكلتك

الايتم اللى فى الشنطه زى الاجيام مثلا 5 لو جيت ازود جيم الخمسه بيروحو اكنهم جيم وهكذا فى اجيام السحر والبرقيات ارجوا الحل بسرع
16-07-2015, 02:44 PM

ممكن شرح ازاى اعمل سيرفر تهيس من البدايه وشكرا
21-07-2015, 12:21 AM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة the hero مشاهدة المشاركة
ممكن شرح ازاى اعمل سيرفر تهيس من البدايه وشكرا
اعملهولك ماشي لاكن شرح دة حوار
21-07-2015, 10:22 PM

السلامه عليكم
انا عملت سيرفر وشغال تمام بس عندى فى مشكله بسيطه وارجو الحل
لما اجى افتح البيكيه على الجارد فى التون سيتى اسمى مبيزرقش فا بالتالى الجارد مش هيضرب فيا ولما بيكون اسمى مزرق واسافر التون الجارد بيضرب فيا ب 1 ارجو الحل السريع

الكلمات الدلالية (Tags)
مشاكل, مشكلة, مشكلتك, من, الاجر, او, اطلب, تحالها, بعمل, خش, سيرفر, عاوز, عندك, وفد, قول