منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

مشاكل و استفسارات كونكر .: لعرض اى مشكلة فى لعبه كونكر اون لاين او طلب معين فى اللعبه:.

17-08-2015, 10:38 AM
رد: ضع استفسارك هنا وسيتم الرد عليك فى اسرع وقت ممكن

تمام نزلتهم وبرضو نفس المشكلة
17-08-2015, 11:37 AM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emadadel11 مشاهدة المشاركة
تمام نزلتهم وبرضو نفس المشكلة
طب كدا ممكن يكون المشكله فى اللعبه نفسها حملها من موقع اللعبه الاصلى وشوف احتمال 90% هتشتغل بدون اخطاء لو عملت نفس الكلام يبقى المشكله فى النسخه نفسها ويتدوز 7 مش حلو فى الالعاب
18-08-2015, 02:29 PM

22-08-2015, 09:19 AM

طب بقولك لو سمحت انا كانت عندي كونكر شغاله عادي وبعد اما غيرت النسخه وفرمت الهارد نزلتها من علي الصفحه الرسميه من جديد وسطبتها لكن كل لما اكتب الاكونت والباص اللعبه اول ما تفتح تقفل تختفي خالص من علي الشاشه كاني مفتحتهاش ومش عارف اعمل ايه في حل المشكله ديه وغيرتلها النسخه كذا مره والتسطيبه سطبتها كذا مره ونزلتها من جديد ونفس المشكله بتقفل علي طول اول ما يفتح الايميل وكاني مشغلتهاش اساسا
24-08-2015, 08:39 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Down Town مشاهدة المشاركة
طب بقولك لو سمحت انا كانت عندي كونكر شغاله عادي وبعد اما غيرت النسخه وفرمت الهارد نزلتها من علي الصفحه الرسميه من جديد وسطبتها لكن كل لما اكتب الاكونت والباص اللعبه اول ما تفتح تقفل تختفي خالص من علي الشاشه كاني مفتحتهاش ومش عارف اعمل ايه في حل المشكله ديه وغيرتلها النسخه كذا مره والتسطيبه سطبتها كذا مره ونزلتها من جديد ونفس المشكله بتقفل علي طول اول ما يفتح الايميل وكاني مشغلتهاش اساسا
جرب تنزل البرنامجين دول
directX
و
net farmework
و سطب كونكر فى local disk تانى ونزل برنامج بيدو واعمل كل الاسكنات بتاعته

الكلمات الدلالية (Tags)
ممكن, الرد, استفسارك, اسرع, عليك, في, هنا, وسيتم, وقت, ضع