منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

منتدى سورسات كونكر تهيس .: منتدى خاص بكونكر تهيث والبريفت سيرفر , Conquer Online Private Servers :.

18-04-2017, 02:46 PM
حصرياً بعد انتهاء اضافه احدث الجرمنتات والمونتات سورس Mr:....m [فكسد] ولله الحمد

كويستات السورس الكبيره[الجيلد وار الأسبوعي
[الأليت جلد وار اليوميه 100%]
[الأليت بكي اليوميه 100% ](بتدي جوايز حسب ترتيبك في المركز)
[الكلان وار اليوميه%]
[بوله التون %100] بتشتغل كل ساعه بجيزه معينه انت البتحدها وجيلك فالكلام
الحروب دي بتكون لأول مره بدون مشاكل
مميزات تنيا والله من كتر المميزات والشغل الي في السورس سواء قبل التحديث او بعدو مش فاكر كل المميزات
[حرب النقابات اليوميه+النقابات الأسبوعيه+ الكلان وار +الوحوش الكبيره وعلفكره 16 حرب واشكال 3 وهوريكو فالصور +بوله التون+ال12 حروب الي كل حرب 10 د+الدروب +عدد]
الملوك والأمراء] كل دا التعديل من ملف rates من القاعده والله زي مبقلك كدا
ولو احتجت تضيف حاجه في القاعده بحيس انك تعدل عليها بشكل سريع هتقلي واضفهالك لان لازم اضيف شغل في السورس بعد كدا القاعده بعد كدا الحاجه الي عايز تعدلها يكون من القاعده
بس كدا؟؟؟
لا يمعلم صبر علي رزقك
الأتاك بقا عشان كل شويه بشوف واحد يكلمني يقلي عدلي علي الأتاك واديك النت عايزو والكلام دا
الأتاك لو فيه مشكله او حاجه مختلفه عن اتاك كونكر الأصليه عربي وانجليزي قلي انت راجل
ايييييييه رايح فين يعم عايز تفهمني بعد كل الشغل دا ومنزلتش كويستات
مفيش افكار والله الناس تقلها عندك كويست ميس ومستر كونكر انا منزلها بشكل جديد خااااالص
مجموعه من الرجاله بيكلمو الأنبي سي بتعهم ويخشو ويقتلو بعض واليفضل يكلم بتاع الجيزه يوديه مابه جديده ونفس الكلام للبنات الي تكسب تروح المابه الجديده الي فيها الراجل الي كسب يتعركو واليكسب ياخد الجيزه وتوب هيرو اوف جيم وسبس معين
بس كدا!!!!
خد كمان
كويسته بتشتغل كل يوم جمعه من 2 ل4 العصر للتجميع احنا قلنا الدروب علحسب الفي اي بي يعني لو في اي بي 1 تاخد 1الف انما في الكويسته دي أرض ممنوع البي كي وفيها الدروب لو انت في اي بي 1 بتاخد 2الف يعني ضعف السبس الي بتخدو من الوحوش والارض العاديه وممنوع فيها الثغرات عشان محدش يقلي انت كدا روش يعني مهما هيقفلو جوا ويفتحو بعد الوقت أحب اقلك لا يبابا مش أنا البيقفل هيفتح يلاقي نفسو فالتون حتا لو قفل وهيا
لسه فاول دقيقه ليها ولما بتخلص كلو بيخرج التون تلقائي
اظن يرجاله عدانى العيب انا بقالى شهر و8 تيام بحدث فيه بالحجات دي والرجاله البتكلمنى فيس عرفين كلامى دا
ناس كتير مش هتصدق ان كل دا في سورس واحد بس لا يمعلم صدق لأن حقك ولله الحمد مضمون من قبل متسئلني علي ضامن
اسيبكو بقا مع شويه صورقديمه وجديده كدا للتأكيد
اه نسيت اقلكو السورس معاه اوتوباتش زي بتاع البوشي بس هحطلك عليه اسم سيرفرك ورقمك اي خدمات ومعاه لودر حمايه زي الاصليه 100% ضد الشيت انجن والكلام دا وهاك الدامج 255 والشغل دا كلو ممنوع وهسيبلكو صورتين تفهمو اكتر منهم .

Fecebook
كود PHP:
https://www.facebook.com/coderconquer01283544910 
Fon
كود PHP:
01283544910 
علفكره دا سورسي هوا هوا الكنت ببيعو ب850 بعد التحديث وحالياً مفاجاه اول مرا اعمل عليه عرض بالسعر دا 250 جنيه :فقط...!!
يلا اطير انا <3
19-04-2017, 02:17 PM
رد: حصرياً بعد انتهاء اضافه احدث الجرمنتات والمونتات سورس Mr:....m [فكسد] ولله الحمد

بالتوفيق

الكلمات الدلالية (Tags)
الحمد, الجرمنتات, احدث, انتهاء, اضافه, بعد, حصرياً, mrm, سورس, فكسد, نمله, والمونتات