منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

منتدى شروحات كونكر اونلاين Conquer Online .: ركن خاص يطرح اهم برامج وشروحات لعبة كونكر ConquerOnline :.

10-11-2017, 11:09 PM
برنامج الامبوت الجديد SoulMaster2017

بسم الله الرحمن الرحيم

اقدم لكم اليوم امبوت كونكر اونلاين اسمو SoulMaster2017 وده طبعا مش هتلقو مع حد وشغال 100% واثبات با الشرح والصور

اولا شرح البرنامج

1=اول حاجه يامعلمطبعا هتنزل البرنامج وهسيب الرابط في اخر الشرح وبعديه هتفتح البرنامج وهتلقي ملف txt اسمو account1
ده هتكتب فيه اسم الاكونت بتاعك اللي بتسجل بيه الدخول للعبه وبعدية هتعمل فصله بشكل ده , وتكتب اسم السيرفير بتاعك زاي مهتشوف في الصوره

2= حاجه في البرنامج ودي اهم خطوه اول متفتح البرنامج هدوس علي علي العلامه اللي انا معلم عليه في الصوره هتفتح معك نافذة جديد وهتروح للمسار ده C:\Program Files\NetDragon\Conquer Online 3.0\Env_DX8 وتختار كلمة كونكر منه ودي هتشوفه
في الصوره دي

3= ودي مهمه بردو اني البرنامج ده معمول لشخصية warrior وطبعا هوريكم شوية صور للبرنامج وتسيب الاعدادات زاي ما انا عمله كده
وبعد متخلص اللي انا شرحتو في اول الشرح ده هدوس علي علمت ابدات وانا علم عليه بدايرهفي الصوره

وطبعا في مزايه كتير طبعا اني فيه speed وكمان في خاصية جامع اي ايتميز انته عاوز تكتبو زاي مهتشوف في الصوره

ودي كمان بعض الصور اثبات علي ان البرنامج شغال 100%

1*

2*

3*

نيجي بقا للتحميل

رابط التحميل : http://www.mediafire.com/file/9st3mu...SoulMaster.rar

بسورد فك الضغط : 5514202

وارجو من المشرفين والادمن عدم مسح الشرح ليستفيد منه الاعضاء و

11-11-2017, 07:58 AM
رد: برنامج الامبوت الجديد SoulMaster2017

ياريت يكون شغال
وتسلم ايديك