منتديات ايجي نت

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

28-03-2013, 07:34 PM
الى عاوز هكر ون هيت يخش هنا

طبعا الكل عاوز هكر ون هيت بس هو مش فرى دلوقتى بفلوس و الحل انا احنا نشتريه بس انا لقيت حل تانى احنا هنخلى واحد نثق فيه يعرف موقع بيربح مال وبيحول للبنوك ويكون ميه ميه فى الحكايه ديه هنخش على الموقع الى سجل فيه وهنسجل طبعا كل اما واحد يسجل هو هيخاد فلوس وبعدان لما يكمل 10$ هيروح شارى الهكر لمدة شهر وبعدان هينزله وبعدان المفروض بقى يروح رفعه على مديا فاااااااااااااااااااااااير و هنحمله احنا هه فكره حلوه مش كده بس عاوزين شخص نثق فيه وفيه كل الصفات ديه بس خد بالكم الى مش هيحط رد هنعتبه مش معانا لانه هيدى الهكر للى سجل معانا الى هيكون معانا يضع رد والى عاوز يرشح نفسه ان يكون هو الى هيشترى الهكر يحط رد بس لازم يكون متوفر فيه الصفات الى قلت عليها ويكون بيعرف يرفع على مديا فاير
ملحوظه" الهكر كل اما يوقف هنعمل نفس الحكايه تانى وكدا اكن الهكر معاناااااااااااا على طول

الى هيشترك يضع رد
28-03-2013, 09:36 PM
رد: الى عاوز هكر ون هيت يخش هنا

حبيبي دلوقتي النت ضعيف جدا ف مش هقدر اشوف المواضيع كلها
لاكن الاستاذ سيد كدا كدا هيشوفلنا هاك تاني او ممكن نشتريه
29-03-2013, 09:27 AM

يا ريت نشتريه او نبرمجه يا عراقى وهكر برو اتعرف الموقع بتاعه وبقى يجيب بلوك مفيش احسن من ون هيت
29-03-2013, 09:39 AM

عندي موقعين ببيعو هاك احسن من هاك ون هيت الي كلو سيلنت يرور

هاك ب 10 دولار بالشهر بس ما معي فيزا اشتريه الهاك انا شايفله اكم فيديو على الانترنت لو تستعمله حتوصل مارشال ب 10 ايام

والموقع الثاني من سنة بيعمل في الهاك ولسه ما خلص بس بيقولو قريب حيخلصوه وبيقولو انه في ميزات حلوة
29-03-2013, 11:52 AM

هتلانا فديو والمشرف بيقول ممكن يشترى هكر لمدة شهر كل هيشتريه

الكلمات الدلالية (Tags)
الى, يخش, عاوز, هيث, هنا, هكر, ون