منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

06-05-2016, 01:51 PM
برجاء الاهتمام من عباقره ايجي نت ومساعدتي ضروري

السلام عليكم ان صاحب سايبر ومشترك فى شركه لينك سرعه 4 ميجا

مشكلتي غريبه اوي البنج عندي كويس جدا يعني 60 ال 65 بس اللى بيحصل لما مثلا 8 اجهزه يكونوا معايا البنج بيرفع برغم ان مفيش اى سحب لتلك الاجهزه لاني بكون شغال ببرنامج تحديد سرعه نت على الاجهزه يعني كلها بتكون ساحبه سرعه نت على قد اللعبه فقط ومفيش اى دون لود مثلا او ابديت لاي شىء على الجهاز بلايق البنج بيرفع مثلا من 60 اللي 90 والغريب ان في اجهزه البنج ممكن يوصل عليها ارقام كبيره 70000 او50000 ولازم يطلع ويدخل تاني الروم اوقات البنج يقل واوقات لا ياريت اللي عنده فكره يعرفني هي دي مشكله من شركه لينك عامه لاني كنت تي اي داتا عمري ما شوفت الفرق الرهيب فى البنج ده اها البنج عالي بس عالي ع كل اجهزه او واطي بيكون واطي ع الكل بس الفوراق دي مش عارف ايه السبب فيها ياربت اللى عنده حل يقولي وليكم جزيل الشكر
10-05-2016, 01:28 PM
رد: برجاء الاهتمام من عباقره ايجي نت ومساعدتي ضروري

كان عندي نفس المشكله في تي اي داتا اما تشتغل ببرامج ودي انت وحظك زي الهوت سبوت شيلد وغيرها او تغير لشركه تانيه زي فودافون

الكلمات الدلالية (Tags)
من, الاهتمام, ايجى, برجاء, عباقره, ومساعدتي, نت, ضروري