منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

شروحات واسرار لعبه كروس فاير Crossfire .: ركن لعرض اهم شروحات كروس فاير واهم أنجازات منتدى ايجى نت ,شحن zp مجانا :.

21-12-2014, 10:30 PM
بصوا دي نصيحة لوجه الله بس والله

بصوا ديه نصيحة لوجه الله اي حد يقولك طريقة شحن ZP ببلاش و يقولك 10000 ببلاش و كدا بص نصيحة اخوية (اسأل مجرب ولا تسأل دكتور) انا عن تجربة شخصية كان عندي ايميل عمودين و 3 vib و اتسرق و حمدت ربنا اي حد يقولك الكلام ده متمشيش وراه و شغل عقلك اي حد يقولك خد الينك ده و اكتب الايميل و الباصورد و اد ايه ZP دول مش بيدوك ZP دول بيقولولك استنا ساعة بيكونو قلبو كل الاكونت و اخدوه و انتا لسا زي ما قالولك متفتحش لغيط ساعة و تلبس اسمعو مني اخوكو فارس مجرب و ارجو ان النصيحة تكون عجبتكوا و
21-12-2014, 11:30 PM
رد: بصوا دي نصيحة لوجه الله بس والله

تسلم ياكبير على النصيحه الغاليه دى
ربنا يكرمك انا فعلا اتقلبت قبل كده بس دلوقتى عرفت الصح من الغلط وايه المواقع الى بتسرق والى بجد
وشكرا تانى مره
22-12-2014, 12:07 AM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 3bkareeno مشاهدة المشاركة
تسلم ياكبير على النصيحه الغاليه دى
ربنا يكرمك انا فعلا اتقلبت قبل كده بس دلوقتى عرفت الصح من الغلط وايه المواقع الى بتسرق والى بجد
وشكرا تانى مره
اي خدمة و يارب اكون عند حسن ظنك و انشاء الله اقدملكم مواضيع مفيدة اكتر
22-12-2014, 06:26 AM

كلام سليم , مفيش هاكات زد بي و لا اي حد هيديك زد بي ببلاش ولا حتى مواقع بتدي زد بي

تسلم يا معلم :D
22-12-2014, 10:50 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة derbo مشاهدة المشاركة
كلام سليم , مفيش هاكات زد بي و لا اي حد هيديك زد بي ببلاش ولا حتى مواقع بتدي زد بي

تسلم يا معلم :D
انشاء الله اققدملكم نصايح تفيدكم اكتر

الكلمات الدلالية (Tags)
لوجه, الله, بس, بصوا, دي, والله, نصيحة