منتديات ايجي نت

> >

ايجى نت الارشيف العام .:: مواضيع ايجى نت المكرره والغير مفيده - تم منع المشاركات فى القسم منعا لضرر الاعضاء ::.

10-01-2014, 07:15 PM
اصعب كونكر تهييس اتعملت فى الدنيا بداية المشوار

السادة الاعضاء تحية طيبة وبعد

اولا انا اسمى طارق وعندى 28 سنة

طبعا كلنا زهقنا من كونكر تهييس والمرمطة اللى بقت فيها السيرفرات والشغل العالى اللى الكل بيحاول يوفرة فى السيرفر بتاعة علشان يكون الاحسن والافضل علشن يقدر يجمع اكبر عدد من اللاعبين فى السيرفر بتاعة وطبعا انا واحد من الناس دى .

انهاردة بقدم لكم سيرفر صعب اوى فى كل شئ اللفلفة وتجميع cps والجولد كمان والكويستات مش بتدى cps كتيير والاسعار غالية موت يعنى علشان تحاول تعمل اسطفة كويسة هيطلع عينك ودة هدفى فى السيرفر علشان القوة بين اللاعبين مش تكون متساوية يعنى على قد مجهودك هتكون انت الاقوى والعب برحتك .

طبعا هتقوقوا الله انت فاتح كدة علشان تشحن للناس وتعرف تجيب منة فلوس هقولة طبعا انا فاتح السيرفر علشان كدة واللى يقدر يلعب ويجمع هو ويكووون لنفسة ايميل كويس هو حر يقدر يعمل دة بمنتهى السهولة واليسر .

انا مش هرفع صور للسيرفر ولا هعرفكم اية امكانياتة فقط هسيب اللينكات بتاعت الموقع وانتم احرار اللى عايز يدخل اهلا وسهلا ينور السيرفر واللى شايف ان السيرفر مش كويس يبقى شرفنا ونحن نحترم اراء الاخرين .

موقع اللعبة

Download Full Client
Live-TQ Clint
Download Full Batch

الكلمات الدلالية (Tags)
المشوار, الدنيا, اتعملت, اصعب, بداية, تهييس, في, كونكر