منتديات ايجي نت

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

16-04-2013, 08:19 PM
رجاء دخول العضو kmkmw بخصوص البنج

انا عايز اعرف ازاى اخلى البنج عندى حلو من غير المواضيع اللى على الموقع دى انا عملت كل المواضيع ومفيش حاجة حصلت فأنا فى مرة شوفت العضو kmkmw كاتب فى موضوع ان البنج عنده اما يرتفع بيبقى 70 :80 واما يقل بيبقى 40 :60
انا عن نفسى البنج اقل حاجة 100 وبيرتفع كتير فأنا عايز اعرف الحل يا ريت بسرعة
16-04-2013, 08:47 PM
رد: رجاء دخول العضو kmkmw بخصوص البنج

بص انا كان عندى زمان البينج كان 80.70 كده وانا سرعت النت عندى 2 ميجا وانا شوفت فى ناس عندها سرعت النت 1 ميجا لكن البينج عندها زى عندى 70.80 انا قولت لازم فى حاجة عندى المهم روحت فرمت الجهاز خالص وعملت اسكان وهنا بقى لقيت المفأجاه لقيت البينج مش بيعدى 40 والصبح بيكون 30 وانا سرعت النت 2 ميجا فقط وانا لو البينج عندى عدى ال50 بقدم شكوى فى الشركة بتاعت النت والبينج بيرجع تانى على طول الحمد لله الحكايه كلها شوف لو كان عندك فايرس او حجة زى كده وروح للشركة بتاعت النت خليهم يعملولك تنشيط للسرعة وانشاء الله يجى البينج بتاع يوصلل لى 70
16-04-2013, 09:56 PM

تسلم يا برنس على المتابعة
17-04-2013, 12:41 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kmkmw مشاهدة المشاركة
بص انا كان عندى زمان البينج كان 80.70 كده وانا سرعت النت عندى 2 ميجا وانا شوفت فى ناس عندها سرعت النت 1 ميجا لكن البينج عندها زى عندى 70.80 انا قولت لازم فى حاجة عندى المهم روحت فرمت الجهاز خالص وعملت اسكان وهنا بقى لقيت المفأجاه لقيت البينج مش بيعدى 40 والصبح بيكون 30 وانا سرعت النت 2 ميجا فقط وانا لو البينج عندى عدى ال50 بقدم شكوى فى الشركة بتاعت النت والبينج بيرجع تانى على طول الحمد لله الحكايه كلها شوف لو كان عندك فايرس او حجة زى كده وروح للشركة بتاعت النت خليهم يعملولك تنشيط للسرعة وانشاء الله يجى البينج بتاع يوصلل لى 70
طب انت كنت قولتلى انك هتشحنلى zp بفلوس وبعدها مردتش عليا فياترى هتشحنلى ولا لا يا ترد عليا
17-04-2013, 12:44 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gergawy مشاهدة المشاركة
طب انت كنت قولتلى انك هتشحنلى zp بفلوس وبعدها مردتش عليا فياترى هتشحنلى ولا لا يا ترد عليا
كلمنى على الياهو

الكلمات الدلالية (Tags)
البني, العضو, بخصوص, جدول, kmkmw, ريال