منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

25-02-2013, 06:29 AM
بخصوص شحن Free Zp

السلام عليكم يا رجالة انا دلوقتى خلاص اتخنقت من عروض ال Bmg لانها مبقتش بتنفع خالص مفيش ولا عرض بيتحول لو فى اى حد يقلى انا بعمل ايه غلط او يقلى ازاى اجيب zp من مواقع تانية بس تكون شغالة ومتجربة لحد دلوقتى وشكرا
25-02-2013, 12:58 PM
رد: بخصوص شحن Free Zp

يا برنس اعلانات bmg كلها شغاله عشان z8 مش هتحط حاجة نصب ...والله انا مخلص اعلانات bmg و اعلانات spuper rewards واعلانات sometrice وفاضل عليه كام اعلان واخلص كله .لو انت عملت الاعلان وعايز تعرف انك خلصتة وله لا .نفترض انك حملت برنامج من الاعلانات وعليه 2000zp بعد ما تسطب البرنامج هيجيلك كلمة thank you كده تعرف ان zp هيجى اكيييييييد ولو مجاش اعمل ريبورت واحد بس بعدين هتلاقى كله شغال انا قدرت اجمع 30.000zp فى خلال اسبوع وانت وشطرتك بقى :D
26-02-2013, 10:05 AM

طيب هو فى اى برامج تانى مطلوبه غير ال Hotspot shield ولا هو بس؟
26-02-2013, 12:58 PM

اه فيه برنامجين تانى ناقصين الاول هو الديب فريزر وده مهم جدا عشان الرامج والحاجات الى انت بتنزلها من الاعلانات والبرنامج الثانى مفيد عشان لما تيجى تسجل

الكلمات الدلالية (Tags)
بخصوص, free, زين, zp