منتديات ايجي نت

> >

شروحات واسرار لعبه كروس فاير Crossfire .: ركن لعرض اهم شروحات كروس فاير واهم أنجازات منتدى ايجى نت ,شحن zp مجانا :.

15-01-2014, 01:11 AM
طريقتين لشحن zp و مجربة و مضمونة و في اقل وقت (بالصور) و التفصيل الممل

جايبلكم طريقتين لشخن ZP و مضونة 100%

ملحوظة:الموضوع كله من مجهودي الخاص و الصور من جهازي يرجى عدم النقل...و لو في اي استفسار انا مش موجود بس فترة الامتحانات

الاولى:
عن طريق الموقع دا
اضغط هنا

(اللينك دا بتاعي للامانة)
الموقع مش محتاج تسجيل هوا بالاي بي يعني مينفعش تعمل اكتر من اكونت (ودا بيدل علي انو مش هاك او هزار)

الطريقة:
حتفتح الموقع دا:اضغط هنا

حتلاقي كدا

كل المطلوب حتجمع 45 نقطة و تشتري Ultimate Game Card 50$

و ممكن تجيب حاجات كتير كمان

الطريقة الثانية هي Filspay

حتسجل عن طريق الرابط دا
اضغط هنا

او عن طريق الفيسبوك
اضغط هنا

لو دي اول مرة تسحل حيجيلك 25 نقطة و احنا محتاجين 122 نقطة

بعد ما تسجل حيظهرلك كدا

و بالنسبة للطريقة الاولي حتجيب بقى Deposit من موقع كروس فاير و تختار ULtimate game card و تكتب الكود الي حيتبعتلك علي الايميل

اما بالنسبة للون كارد دي من موقع ون كارد نفسو و انا حشرحها بعدين بس بعد الامتحانات بس اول طريقة اسهل بكتير اوي

يا رب الموضوع يكون عجبكم
الموضوع و الصور دي من مجهودي الخاص و طبعا للمنتدى و احلى العضاء Egynt
اتمنى تقدرو تعبي

و متنسوش تقولولي شحنتوا كام ZP

Good Luck
15-01-2014, 01:45 AM
رد: طريقتين لشحن zp و مجربة و مضمونة و في اقل وقت (بالصور) و التفصيل الممل

مستني التقيم
15-01-2014, 09:21 AM

اولا احب اشكرك علي الموضوع . بس انا جمعت فى الطريقه الاولي 45 نقطه ولما دوست عشان اجيب العرض جابلي حاجه احملها مجابليش كود ولا اي حاجه . ايه الحل !!
15-01-2014, 11:59 AM

السلام عليكم...

اخي سبنسر كل الطرق الي قلتها غير مجانيه فلسبي لزم تشحن فلووس و انا مجربها قبل و ون كارد برضه و اول وحده كذب بس هم يقلو لك كذا عشان تجمع نقاط بعدين لما تحاول تاخذ الي انت عايزه يظهر لك خدمات الجوال يعني ماتقدر انا مجربها قبل و انا شاحن بحسابي اكثر من 500 الف زد بي و شريت اسلحه في اي بي 2 و شريت في البلاك ماركت المهم مافيه طريقه تشحن فيها زد بي مجانا الا مواقع قليله جدا و مضمونه انا راح انزل شرح قريب بأذن الله و الـ 500 مش كلها مجانا فقط ممكن 50 الف زد بي اخذتها مجانا و الباقي شحن
15-01-2014, 12:10 PM

انا علي ما سمعت من صديق ليا انها شغالة بس التانية في ناس كتير اعرفها شحنت منها و لو في مولقعم مضمونة حضرتك ممكن تقولي عليها

الكلمات الدلالية (Tags)
(بالصور), مجربة, لشحن, مضمونة, الألم, التفصيل, اقل, بالصور, في, zp, و, وقت, طريقتين