منتديات ايجي نت

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

26-04-2013, 01:35 PM
رد: حل مشكله ال FPS هنا وبس علي ايجي نت .... ادخل وشوف

بس يا باشا حكاية ال fps دة كان لية برامج معينه وكانت بتشغلو سريع
انا كنت بشوف هاك علي اليوتيوب ولقيت موضوع عن الfps بس مهتمتش بية ودي المشكلة
ارجوك حل المشكلة دة ليها برامج بس انا معرفش اية هيا للاسف والا كنت حططها علي الموقع
ممكن حضرتك تشفها وتقولنا عليها
بالتوفيق
08-06-2013, 09:58 PM

شكرا
01-07-2013, 06:07 AM

احب اقول لكل الناس كلام الرجل ده معظمه صح بس فى مشكله اكبر انا كارت الشاشه انتل 256 ينعى زبال و ال fps مش بينزل عن ال 50 اقولكم ازاى انا حرارت ال بروساسور عندى بتبق 20 او 30 وده طبعا حلو بس لما المروح بتعتى باظبت بق 80 و ده يعنى يوم او اتنين و البرساسور ها يتحرق الموضوع بيعتمد على حراره الجهاز مش الموصفات العاليه و الغاليه انا جهازى جيبه ب 800 جنيه و البنج 90 و ال fps 50 و ساعات بيوصل 70 بس بطئ انت تدخل على اعتدات كروس فاير و تعمل كل حاجا فى اول صفحه اوف و تعمل الحاجات ال hige تخليه low و ال fps الزباله ال 50 ها يوصل 70 او 100 ده للناس الموصفات العاليه ام الى زى حلات ها يبق 50 ثابت بس طبعا دخول المبات بطئ انا كان نفسى اصور صوره بس جهازى بطئ جدا و قريب ها اجيب جهاز تانى
02-07-2013, 03:39 PM

هوا لما يبقي fps 50 يبقا حلو ؟
02-07-2013, 04:22 PM

الباشا اللى بيقول مش بالامكانيات انا جهازى رامات 2 جيجا وبروسيسور انتل 2.8 بينتيوم فور وكارت شاشه انتل داخلى 1 جيجا وعملت صفحه اعدادات كروس فاير زى مابيقول والFPS عندى اخره 25 ومروحه البروسيسور جايبها لسه جديده ومن احسن الانواع يعنى هو اهم حاجه زى ماقال صاحب الموضوع كارت الشاشه وشكرا

الكلمات الدلالية (Tags)
...., للناس, مشكله, لعبة, مواصفات, ال, اللى, ادخل, ايجى, fps, حل, على, عندها, فاير, هنا, نت, وبس, نشوف, قليل, كروز