منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

شروحات واسرار لعبه كروس فاير Crossfire .: ركن لعرض اهم شروحات كروس فاير واهم أنجازات منتدى ايجى نت ,شحن zp مجانا :.

26-01-2013, 07:13 PM
اخر حلول تقليل البينج لكروس فاير عن طريق مسح ملفات الريبلاي حصري على ارض الابداع ايجي نت

حصري على ايجي نت طريقة تقليل البينج
بطريقة رائعة وهي انك تمسح ملفات الريبلاي

تتجه على مسار
Documents
+
crossfire
+
replay

وهتمسح كل حاجة في ملف replay

شرح بالفيديو تم الشرح بوساطة منتديات ايجي نت
http://www.youtube.com/watch?v=Bm6dt...ature=youtu.be
26-01-2013, 07:36 PM
رد: اخر حلول تقليل البينج لكروس فاير عن طريق مسح ملفات الريبلاي حصري على ارض الابداع ايجي نت

تمام يايمعلم شغال بس انا مكنش عندى غير ملف واحد بس مسحتوة ه
26-01-2013, 07:44 PM
رد: اخر حلول تقليل البينج لكروس فاير عن طريق مسح ملفات الريبلاي حصري على ارض الابداع ايجي نت

في ناس بيكون عندهم ملفات كتير وبيكون البينج عالي جدا
26-01-2013, 07:57 PM

مشكوووووور يا عرااقي انا كان عندي البنق اكثر من 300 والنت عندي 4 قيقا + انا الوحيد الي شغاال ع الشبكه بس بعد ما مسحت الملفات صار البنق 80 , 90 بس ما يتعدا الـ 100 شكرا
27-01-2013, 06:07 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة xTnT مشاهدة المشاركة
مشكوووووور يا عرااقي انا كان عندي البنق اكثر من 300 والنت عندي 4 قيقا + انا الوحيد الي شغاال ع الشبكه بس بعد ما مسحت الملفات صار البنق 80 , 90 بس ما يتعدا الـ 100 شكرا
تمام يا برنس ومع البرامج هيبقى كله تمام

الكلمات الدلالية (Tags)
ملفات, مسح, لكروس, الابداع, البينج, الريبلاي, ايجى, اخر, ارض, تقليل, حلول, حصري, على, عن, فاير, نت, طريق