منتديات ايجي نت

> >

هاكات كروس فاير Crossfire Online .: اجدد هاكات كروس فاير اون لاين Crossfire Online - الهاكات من تخصص المشرفين فقط :.

21-03-2014, 12:24 PM
حصريااا , ادخل وقول ايه المميزات الى عايزها , فى هكر FAP VIP , لتسهيل عليك فى ماب Wave Mode , الجديدة , خش بسرعة

بسم الله الرحمن الرحيم

طبعا العنوان فى ناس هتقراء صعب لكن ايه المميزات يعني عايز تضيف ايه فى الهكر يعنى عايز يخليك يضرب برج بسرعة الى هوا Tower Defense للEnmies عايز ايه حاجة قولها فى تعليق وعيونا ليك

وهنشوف اكتر مميزات مطلوبه وهنضفها باسم جديد فى هكر FAP VIP بأسم Wave Mode

يعنى تحب تضيف ايه قول كل الى عايزو وهنجمع المطلوب وهنشوف ايه اكتر حاجة مطلوبة

يعنى مثلا عايز ميزة ضربة واحده تنهى البرج Tower Defense Enmies

عايز تضرب الجنود كلهم مره واحده عايز هكر يدخل من ماب بتاعك للأعداء على طول شوف الى تحبو واحنا تحت امرك

الموضوع ده مفتوح لغيت اخر تعليق او بمعني اكبر عدد تعليقات عشان نجمعهم كلهم ان شاء الله

هيتم تطوير هكر FAP VIP تطوير شأمل

وهيتم تنزيل برنامج BayBass X-Trap Freeze فى المنتدي قريبا من صنعي الخاص

كان معاكم مصمم برامج ومطورها : ايهاب محمد

21-03-2014, 01:41 PM
رد: حصريااا , ادخل وقول ايه المميزات الى عايزها , فى هكر FAP VIP , لتسهيل عليك فى ماب Wave Mode , الجديدة , خش بسرعة

ايه الكلام الجامد ده يا عم الحج
تسلم ايدك يا معلم
بس انا رأي ان كل الحاجات دى هتبقى مكشوفه على طول يعنى اما الفريق التانى يديك بلوك واما يهربو واحد ورا التانى ومش هتخلى اللعبه بنفس الاثاره انا اهم حاجه عندى الهاك يشتغل بدون اى مشاكل زى مثلا البلوك المتكرر ورسالة الcf وهكذا يعنى ومشكـــــــــــــــــــور على شغلك الجامد ده بصراحه انا مشفتش مجهود واهتمام زى كده فى اى حد تانى ولا فى اى منتدى تانى ايهاب ايجي
21-03-2014, 03:36 PM
رد: حصريااا , ادخل وقول ايه المميزات الى عايزها , فى هكر FAP VIP , لتسهيل عليك فى ماب Wave Mode , الجديدة , خش بسرعة

ديما انت الاول فى كل حاجه يا ايهاب شوف فكرت يدمر التور من ضربه وحده حلوة و يا ريت تخلى فى الهاك ميزة ان السلاح ميبقاش فيه وزن و يدخل جوا الحيطه بس الثلاثه دول احسن حاجه
21-03-2014, 05:02 PM

مقترحك حلو وشكرا لك يا ابو دعاء والله على رد جميع ومستنين باقى الردود
21-03-2014, 07:55 PM

انا مش عايز اموت D:
و انا بتكلم بجد

الكلمات الدلالية (Tags)
ace, لتسهيل, المميزات, الى, الجديدة, ادخل, ايه, بسرعة, fap, خش, حصريااا, mode, عليك, عايزها, vip, wave, في, هكر, نقوم