منتديات ايجي نت

> >

منتدي طلبات الالعاب .:: اطلب اى لعبه تعجبك وهتجيلك فى ثواني ::.

08-11-2014, 11:46 AM
لعبة Commandos 2: Men of Courage

السلام عليكم ورحمه وبركاته
من فضلك انا عاوز لعبة والحقيقة اني دورت عليها كتير وفي منتديات كتير ولكن للاسف اخر حاجه قدرت اوصلها نسخه للعبه بالغة الفرنسية وده كان شي صعب جدا التعامل معاها وكانت فيها مشكله في الريزليوشن مع اللاب توب كمان يعني تقدر تقول المحصله صفر
اللعبة اسمها
Commandos 2: Men of Courage
ياريت يا ادمن من فضلك تكون الروابط مباشرة لانه انا في السعودية والسعودية عامله حظر ل 95% من روابط التحميل فايكون الرابط اضغط عليه يعمل كونكت ما يدخلنيش علي صفحه واعتذر للاطالة وده الايميل [email protected]
وياريت اذا في برامج تخص موضوع التشغيل تقولي عليه انا عندي لاب lenovo اماكنيات تشغل اللعبة لاني كنت بلعبها من اربع سنين علي جهاز اقل بكتير
13-11-2014, 06:56 AM
رد: لعبة Commandos 2: Men of Courage

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة roma2000 مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمه وبركاته
من فضلك انا عاوز لعبة والحقيقة اني دورت عليها كتير وفي منتديات كتير ولكن للاسف اخر حاجه قدرت اوصلها نسخه للعبه بالغة الفرنسية وده كان شي صعب جدا التعامل معاها وكانت فيها مشكله في الريزليوشن مع اللاب توب كمان يعني تقدر تقول المحصله صفر
اللعبة اسمها
Commandos 2: Men of Courage
ياريت يا ادمن من فضلك تكون الروابط مباشرة لانه انا في السعودية والسعودية عامله حظر ل 95% من روابط التحميل فايكون الرابط اضغط عليه يعمل كونكت ما يدخلنيش علي صفحه واعتذر للاطالة وده الايميل [email protected]
وياريت اذا في برامج تخص موضوع التشغيل تقولي عليه انا عندي لاب lenovo اماكنيات تشغل اللعبة لاني كنت بلعبها من اربع سنين علي جهاز اقل بكتير
اشكركم علي التعاون الجاد في تلبية طلبات الاعضاء هو الموضوع مش صعب وانا ركبت بروكسي وجبت اللعبة انا بس ما كنتش قادر احمل لاني السعودية عمله حظر لمعظم مواقع التحميل وانتوا للاسف حتي لم تكلفوا انفسكم عناء الرد علي الرساله
05-12-2014, 04:39 AM
رد: أطلب اى لعبه وفى خلال ساعتين حتكون عندك

السلام عليكم

اريد لعبة supreme ruler اخر تحديث
علما جهازي الويندز 8
ومواصفات عالية جدا
الايميل [email protected]
07-12-2014, 10:55 AM

يا اخي هل تقدر تجيب لي لعبة I AM ALIVE RELODED OR REPACK بروابط مباشرة مش تورنت؟ مع الكراك
15-01-2015, 08:41 PM

[
السلام عليكم ورحمة الله اليوم اقدم لكم مجموعة من 5 العاب رائعة

حصريا على ايجي نت

اللعبة الاولى الغنية عن التعريف fifa 2015

اللعبة الثانية معشوقة الملايين pes 2013

اللعبة التالتة لعبة الحرب العالمية 2 sniper-elite 3 pc

و اخيرا لعبة حرامي السيارات gta 4

للتحميل من هنا الروابط مباشرة اللعب تورنت

ستجد الراوبط تحت الفيديو

http://youtu.be/ylTEseOqyZc