منتديات ايجي نت

> >

ايجى نت الارشيف العام .:: مواضيع ايجى نت المكرره والغير مفيده - تم منع المشاركات فى القسم منعا لضرر الاعضاء ::.

22-09-2013, 09:46 AM
كما يسمى القسم اسرار العبه انا اكتشفت سر ابن تيت بيجيب اسلحه فى اى بى و زد بى مجانا

ده كان ايفينت قديم وى فى ناس كتير عملتو بس نسيو
نقلا من z8game
الايفينت دى يا جدعان لازم تكون جايب 35 الف Kill او اكتر عشان تعرف تعملها يعنى مش اى حد يعملها
فا صل15
اول حاجه هتخوش هنا : /
هتسجل البيانات كولها وى كل حاجه
تانى خطوة تفتح العبه
تخش فى المكان الى بيتحط فيه البوكس بتاع الزومبى هتلاقى صندوق اسويد مكتوب عليه PriZe
تدوس عليه هيجيلك كل حاجه الدليل

فا صل15فاصل
22-09-2013, 11:04 AM
رد: كما يسمى القسم اسرار العبه انا اكتشفت سر ابن تيت بيجيب اسلحه فى اى بى و زد بى مجانا

محدش يسجل دة نصب يا جدعان
22-09-2013, 12:10 PM
رد: كما يسمى القسم اسرار العبه انا اكتشفت سر ابن تيت بيجيب اسلحه فى اى بى و زد بى مجانا

دة ابن واسخة مش نصاب
22-09-2013, 12:14 PM

35 الف Kill علشان اميل كبير يعمل الحركة دة وتخدو الاميل اية ياحرامى هيبقى ضيمرك مستريح لما تسرق اكونت واحد ولا هتعرف تنام وانت جرحت واحد واللة انت والا زيك عالم حرامية معفنة زى شكلك
22-09-2013, 02:22 PM

طب يعني لو كان صفحة مزورة دي بقت فكرة قديمة جداا يا باشا

الكلمات الدلالية (Tags)
مجانا, العبه, القسم, ابو, اى, اصليه, اسرار, انا, اكتشفت, بى, بخت, تحديث, يسمح, زى, سر, في, و, كما