منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

هاكات كروس فاير Crossfire Online .: اجدد هاكات كروس فاير اون لاين Crossfire Online - الهاكات من تخصص المشرفين فقط :.

06-12-2015, 12:28 PM
كروس فاير وول هاك crossfire wall hack ومميزات اخرى كتير , اثبات عمل البرنامج , فديو شرح , البرامج اللازمه للتشغيل , حل جميع المشاكل

برنامج M.V.Loader

اولا فيديو اثبات عمل البرنامج علشان محدش يقول كداب
خصوصا الاخ I M JANE
يريت يتفرج على الفيديو قبل اى تعليق

الحزم المطلوبة لتشغيل اى هاك

Microsoft Visual C++ 2010 Redistributable Package

Microsoft .NET Framework 4

DirectX End-User Runtimes

مميزات الهاك

wall hack
cross haire
player x-frame
glass walls
see ghosts
وهناك مميزات اخرى اكتشفوها بنفسكم

صورة البرنامج

ملحوظات هامه:

ا-يرجى فتح البرنامج كمسؤال Run as administritor
2-البرنامج سو يطلب يوزر وباسورد عن فتحه فيجب عليك التسجيل فى موقع البرنامج بأى يوزر واى باسورد يعنى مش بتوع العبه ده تسجيل عادى فى الموقع

رابط التسجيل

يوزر للتجربه: egypt

الباس:123456789

3-لو العبه مشغلتش بعد ما شغلت الهاك وجت عندى صفحة كتابة الباسورد وخرجت
الحل انك تفتح العبه الاول من غير الهاك واول ما يقولك اكتب اليوزر والباس اقفل اللعبة وافتح الهاك وشغل العبه تانى ولو حصلت مع حد انا هنزلها شرح فى التعليقات واى حد توجهو مشكله يكتبلى وانا هنزله شرح فيديو لحلها

فيديو شرح البرنامج

ارجو من المشرفين التحقق من قبل اى اصدار اى حكم على الموضوع

جزانا الله واياكم حسن الثواب

06-12-2015, 03:44 PM
رد: كروس فاير وول هاك crossfire wall hack ومميزات اخرى كتير + اثبات عمل البرنامج+فديو شرح+جميع الحزم المطلوبة لتشغيل الهاكات+حل جميع المشاكل واى مشكله انا موجود+موضوع متجدد

ملحوظه الهاك شغال على كروس فاير na
07-12-2015, 12:12 PM
رد: كروس فاير وول هاك crossfire wall hack ومميزات اخرى كتير + اثبات عمل البرنامج+فديو شرح+جميع الحزم المطلوبة لتشغيل الهاكات+حل جميع المشاكل واى مشكله انا موجود+موضوع متجدد

اولا تسلم ايدك علي الهاك بس لو تعلم الناس اللعبه وطريقة اللعب من غير هاك وتقولهم علي اسرارها يبقي احسن
ثانيا حضرتك انت جايب هاك يعني برنامج غش في اللعبه وكاتب جزانا واياكم حسن الثواب الحته دي الصراحه ملهاش حل
تقبل مروري انا بهزر مع حضرتك
07-12-2015, 02:36 PM
رد: كروس فاير وول هاك crossfire wall hack ومميزات اخرى كتير , اثبات عمل البرنامج , فديو شرح , البرامج اللازمه للتشغيل , حل جميع المشاكل

تصدق كلامك صح بس ان شاء الله هنزل دروس حصريه وكمان هنعمل كلين باسم المنتدى وكمان هنعرف الناس بكل جديد فى العبه
07-12-2015, 02:40 PM
رد: كروس فاير وول هاك crossfire wall hack ومميزات اخرى كتير , اثبات عمل البرنامج , فديو شرح , البرامج اللازمه للتشغيل , حل جميع المشاكل

شكرا على التثبيت بس يريت الاداره تنقل الموضوع لقسم هاكلت كروس فير
ثانيا يريت تعديل رابط DirectX End-User Runtimes

علشان الحزمه مش شغاله بعد ما تنزل

الرابط الجديد

https://download.microsoft.com/downl...dxwebsetup.exe

مشكورين

الكلمات الدلالية (Tags)
للتشغيل, متجدد, لتشغيل, مشكله, موجود+موضوع, اللازمه, المشاكل, المطلوبة, البرامج, البرنامج, البرنامج+فديو, الجزء, الهاكات+حلى, اثبات, اخري, crossfire, انا, hack, حل, جميع, شرح, شرح+جميع, علم, wall, فاير, فديو, هاك, ومميزات, واي, نوم, كثير, كروز