منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

طلبات المنتديات والدعم الفني المجاني :: ركن خاص بقديم خدمات الدعم الفنى والتصميم المجانى لجميع الاعضاء ::

21-10-2011, 08:03 PM
والله زهقت .رغم لهفتى وعشقى

ام العيال فى يوم زنت على ودانى (هات كمبيوتر للعيال)وانتو عارفين زن الحريم (أوف) دى البدايه وبعد مرحلة الزن تأتى مرحله (أنا مش قلت لك)مع ما يصاحبها من تكشيرة ولبس الشراب الشهير وحين طنشت هذه المرحلة جاءت المرحاة الأخيرة والتى لا فكاك منها مطلقا وهى مرحلة (بعدين معاك) وحين وصلنا الى هذه المرحلة ادركت أنه لا محالة لابد من شراء(المدعوق ده) فأوصيت أحد اقاربى بشراء الجهاز ومتطلباته لأنى لا أفهم فيه ولا أحبه اصلا المهم اشتراه واحضره للبيت ولسه بيركبه لقيت (المزغود الصغير) بيقوله وسع ياعمو وراح (تيك تاك )مشغل الجهاز زى العفريت وأنا قاعد فاتح بقى ومستغرب الواد اتعلم الحاجات دى منين ولقيت قريبى هذا بيقول الواد ده بيفهم اكثر منى راحت الوليه فرده صوابع ايدها (خمسه فى عينك )واحرجتنى بنت الإيه دى
المهم الوليه عملت حظر على بحجة ان البتاع ده فيه حاجات وحشه وانا اصلا مبعرفش فيه حتى طب جبناه ليه ياست..عشان العيال.طب ما العيال حيشوفوا حاجات وحشه
راحت مودية وشها شمال ازاى معرفش وهى حركه تعنى فى قاموسها(اتلهى على عينك) المهم فى يوم السنه اللى فاتت قالوا رايحيين راس البر .قلت لهم السنه دى راس البر ملهاش راس السنه دى ثورة والناس تعبانه واحنا نروح المصيف وانا عندى امتحانات الدور الثانى اصل بعيد عنكم انا مدرس ابتدائى قديم قوى
المهم اصدرت الأوامر التى لا فكاك منها (احنا نروح وابقى حصلنا متخفش اخواتى معايا)بينى وبينكم قلت فرجت وقلت اهو الواحد يفك عن نفسه شويه ويعيش كام يوم
ويادوب مشيوا من هنا وانا رحت عامل كبايه قهوه وقاعد قدام البتاع دى ومره فى مره عرفت اشتغل عليه ورجعت هوايتى القديمه فى الكتابه المهم طلعت فى دماغى اعمل موقع مجانى عملت وكتبت اللى نفسى فيه وحطيت الباسورد فى جيب المحفظه وكتبت اسم غير اسمى عشان ام العيال متعرفش تعملى فضيحه المهم الموقع المجانى ده مش مريحنى وانا بعشق النسخهvBulletin
.وحاولت اعمل استضافه عليها فى كافة المواقع كلها تقول حاجات ومحتاجات زى ارفع وركب وحاجات كده انا معرفهاش ومش عايز اعرفها العمر فات على كده ياريت حد فى الموقع بتاعكم المحترم ده يعملى الموقع وله الأجر والثواب عند ربنا أو يركبه على موقعى ونكون له من الشاكرين تقبلوا تحياتى وعظيم شكرى وامتنانى
http://almahlawyacoffee.alamountada.com
21-10-2011, 08:12 PM
رد: والله زهقت .رغم لهفتى وعشقى

ه
هه
21-10-2011, 08:16 PM

ان شاء الله الاستاذ محمد يساعدك
21-10-2011, 08:18 PM

ماشى
وصلنى ردك المبدع يا روح