منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

شروحات واسرار لعبه كروس فاير Crossfire .: ركن لعرض اهم شروحات كروس فاير واهم أنجازات منتدى ايجى نت ,شحن zp مجانا :.

12-08-2012, 02:45 AM
رد: مشاكل كروس فاير - جميع مشاكل كروس فاير - حل جميع مشاكل كروس فاير - حل مشكلة الهاكات - حل مشكلة الانجكتور

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kimomasry مشاهدة المشاركة
طب انا عندى اللعبة بتبقى الشاشة فيها غامقة اوييييييييييي .. ايه الحل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارجو الرد
اخي ضيط اعدادات اللعبة او اعدادات الضوء بالكمبيوتر او المشكلة غالبان تيجي من برنامج فرابس
12-08-2012, 02:50 AM
رد: مشاكل كروس فاير - جميع مشاكل كروس فاير - حل جميع مشاكل كروس فاير - حل مشكلة الهاكات - حل مشكلة الانجكتور

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عراقي انا مشاهدة المشاركة
اخي ضيط اعدادات اللعبة او اعدادات الضوء بالكمبيوتر او المشكلة غالبان تيجي من برنامج فرابس
عراقى انا انا عندى كل الالعاب عادى و الكومبيوتر عادى برده بس اللعبة غامئه اوى و مش بشوف حاجة ممكن شرح اكتر بلييييييييييز
15-08-2012, 06:49 AM

ممكن حد يشرح لى يعنى ايه الانجكتور
15-08-2012, 07:05 AM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kimomasry مشاهدة المشاركة
عراقى انا انا عندى كل الالعاب عادى و الكومبيوتر عادى برده بس اللعبة غامئه اوى و مش بشوف حاجة ممكن شرح اكتر بلييييييييييز
بص انت تقدر تصورلي صورة الاعدادات بتاعت العبة ؟ وانت مشغل برنامج فرابس؟
15-08-2012, 07:06 AM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد ماهر مشاهدة المشاركة
ممكن حد يشرح لى يعنى ايه الانجكتور
الانجكتور دا البرنامج الي بنشغل بيه ملف ال dll بتاع االهاك

الكلمات الدلالية (Tags)
مشاكل, مشكلة, الانجكتور, الهاكات, انكشافات, حل, جميع, فاير, كروز