منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

منتدى هاكات - Crossfire Europe - Fantasy Game .: منتدي خاص لتحميل هاكات Crossfire Europe - وتحميل هاكات Fantasy Game :.

22-12-2012, 11:21 AM
رد: حصريا ومن جديد على إيجي نت تم إصلاح بعد الأخطاء إلي بتيعطي Error بضرب ورى الحيطى General Hak vip CF-EU 22.12.2012

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohmedpop9 مشاهدة المشاركة
3336
المر المقبلة ياأخي إدا عملت كما هادي الردود حعمل pasword لل winrra وحعطي للأعضاء الميزين إلي بردو رد جميل el pasword وفي المرة لي جاية لترد كما ghgfhgfdhdfghfhdddgh أو 3336
22-12-2012, 11:19 PM
رد: حصريا ومن جديد على إيجي نت تم إصلاح بعد الأخطاء إلي بتيعطي Error بضرب ورى الحيطى General Hak vip CF-EU 22.12.2012

بس يا عم الهاك مش شغال عندى ما انى مسطب كل البرامج اللازمة و لكن برنامج Microsoft .NET Framework 4.5 مش رادى يشتغل انا عندى ويندوز Xp fire 2011 وبتظهر لى كل الكلم ده كل اما اجى استطب البرنامج Microsoft .NET Framework 4.5

Blocking Issues:

The .NET Framework 4.5 is not supported on this operating system.

Warnings:

Setup may not run properly, because the Windows Modules Installer Service is not available on this computer.

ارجو المساعدة ساعدونى

23-12-2012, 04:13 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohab49 مشاهدة المشاركة
بس يا عم الهاك مش شغال عندى ما انى مسطب كل البرامج اللازمة و لكن برنامج Microsoft .NET Framework 4.5 مش رادى يشتغل انا عندى ويندوز Xp fire 2011 وبتظهر لى كل الكلم ده كل اما اجى استطب البرنامج Microsoft .NET Framework 4.5

Blocking Issues:

The .NET Framework 4.5 is not supported on this operating system.

Warnings:

Setup may not run properly, because the Windows Modules Installer Service is not available on this computer.

ارجو المساعدة ساعدونى

يا أخي الهاكشغال حتى الأن والهاك خطير جدا فيه الضرب ورى الحيطى و ل fly كمان وتم إصلاح بعض إل ERROR وإذا كانت عندك مشكلة نزل صورة للمشكل بتاعك في قسم المشاكل ونزل صورة بتاع المشكل من هنا
http://multiuploaden.com/
23-12-2012, 04:14 PM

وأنا حتابع معك لأني أعرف الهاك جيدا
02-01-2013, 01:10 AM

ddddddddddddddddddd

الكلمات الدلالية (Tags)
22.12.2012, الأخطاء, الحيطى, cf-eu, cfeu, تم, بتيعطي, error, بعد, تضرب, general, hak, جديد, حصريا, على, vip, إلى, إيجى, إصلاح, ومن, نت, ورد