منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

شروحات واسرار لعبه كروس فاير Crossfire .: ركن لعرض اهم شروحات كروس فاير واهم أنجازات منتدى ايجى نت ,شحن zp مجانا :.

28-01-2013, 05:52 PM
ازاي تـبقا لعيـيـب جيم ((Z.M)) و تـجـيــيــب الـصنــ(CrYsTaL)ـــدوق بــطــريـقـه لــعـب مــضــمـونــه 100% لــعــيــون {ايــجــي نــت}

أصـدقـائـي وأعـضاء المــنــ(EgY,Nt)ـــتـدي انــا سعيـد جـدا بـمشــاركتي مـعــكم ومــشاركـتي مـعـكـم في الـــمـنـــتــدي وبــمـا انـي انســـان عــمـلـي جــــــــــداً

حــبــيــت أقـدم ليكم مــوضــوع وأعـتـقد انو سيــــنال اعــجابــكم من حيــث اهـــميــته وهــو مـوضوــــع

عن --->ازاي تـجـيــيــب الـصنــ(CrYsTaL)ـــدوق بــطــريـقـه لــعـب مــضــمـونــه 100%<---

عـلـي بــركــه الله

اول حــاجه هنبدأ بيــــها هيا

((مــتــطــلبات الــتــشغــيل))

1.هاك One HiT CF

وده موجود ومتجدد با ستمرار هنا [[SaYeD]]

2.ودي صوره للخواص الي هتفتحــــــــــا للهكر علشان ميجيلكش أي كلينت ايــرور

وأحسنلك انك تشغلهم بعد متخش الجيم علشان متخسرش محاوله عشان احتمال 50% انك لو شغلتهم قبل ماتخش تنزل تحت الخريطه وتموت

وبعدها هتطلع تاني بس هيكون معاك x1 مش x2 بس ان شاء الله مفيش مشاكل

الـطـريقه هـتـبـقا كـ((الاًتي))
1. هتخش جيم ((CraTeR Z.M 30 Wave)) اهــم حــاجــه يكون 30 مش 20

علشان لو 20 عمرك ما هتقدر تجيب الصندوق فـــ ملهوش لزمه

2. هتلعب اول 10 ويــفات تحت شبه كده وتـــحاول دايما انك تقتل الوحش الازرق ده علشان بيديك اسكور كويس كل ما تقتلو وده بيطلع
في نهايه 3 ويفات الـ5 والـ10 والـ25 اما في الـ20 فا هوا البــوص الــضعيــف وهنشوفو تحت

3. بعد الويف الـ11 او 12 تبدا تطلع فوق شويه شبه كده وتقتل برضو الوحش الازرق في الويف 10 وكلهم بيطلعم من نفس المكان

4.وبعد كده تبدأ تخلص البونص بتاع الويف ال19 ودي جايزتك لما تخلصو البونص قبل الوقت ما يخلص 12.500 وانتا لما تقتل بتاخد شبهم يعني بعد البونص بيجمع
معاك في الاخر 30,000 ودي صوره لاحسن مكـان ممكن تقف فيه علشان تصيطر عليهم

والــــــي جاي ده كلو اهم من بعـــضوه

5.لازم في الويف الـ20 تتنيك واقف ادام المكان الي بيطلع منو البوص الصغير الي هوا ده وتقتل الوحوش الضعيفه الي بتطلع من مكانك لحد ما يتبقا 1 هوا دا البوص موتو
بيديك اسكور عالي في الاخر ولما تقتلو

6.لازم متتحركش من المكان ده عشان هتكون كاشف منو المكان كلووووووو وتقتل اكبر عدد في الويف ال25 هيطلعلك غوريلات من تحتك انزل موتهم ومتنساش الوحش ارق
هتاخد من الويف ده لوحدو اكتر من 100,000

7.وبعد كده معاك بقا 3 ويفات ((26.27.28)) دول بقا لما تخلصهم لوحدهم ليك 100,000 غير الي انتا بتقتلو جواهم بيبقو كمان 150,000

7.وفي الويف الـ29 تقف في المكان الي انا فيه وتموت الغوريلات كولها بيموتو بسرعه وبيدو اسكور عالي اوي لو مــاًوت كتير بتاخد كمان 100,000 وأكيد لازم تخلص الويف قبل الوقت وده سهل
هتاخد 140,000 لما تخلصو قبل الوقت ان شاء الله يعني هيجمع معاك في الاخر حوالي 250,000

8.الـنــهائــي ((هتقتل وحوش من الضعيف الي بتطلعلك مع اول 5 , 6 وحوش اسكورك هيزيد 100,000 ودي مكافأه لاول بوص بعدها هتقف ادام المكان الي بيخبط منو البوص الي هيا الحته المتكسره
وتضرب في النص بالظبط اول مايطلع ان شاء الله انتا الي هتموتو بسهوله بس تتنيك تضرب فيه لحد ما يقولك MiSSon SucSSes

وده المكان الي هوا بيطع منو علشان يكون واااضح

9. ان شاء الله يبقا معاك الصندوق الكريســـتال وهي دي النتيجه

10.تــحــاول تعمل العمليه دي كولها 5 مرات كوول يوم ((انا عن نفسي بــعمــلها 10 مرات )) عــلــشان يطلعلك الصندوق الــMeGa وده بيجيلك لــمــا تقتل الــبوص الكبييير 5 مــرات

ودي بقا صوره لشنطه للايميل النوب بــتاعي بعد 5 ايام بس

وكوول ده في 5 أيــام بس

وشــكــرا لحـسـن متابـعـتـكم

وأي استفسار في أي وقت انا موجود

لو الــموضوع عجـبك متبخلــشي بكـلمه شكر او تقييم

جميع الحقوق محفوظه لمنتدي ايجي نت

28-01-2013, 06:00 PM
رد: ازاي تـبقا لعيـيـب جيم ((Z.M)) و تـجـيــيــب الـصنــ(CrYsTaL)ـــدوق بــطــريـقـه لــعـب مــضــمـونــه 100% لــعــيــون {ايــجــي نــت}

مشكور يا برنس جدا على الشرح الرائع و المفصل

بس و الله يبرنس انا عملت قبل كدا ايه

دخلت روم لوحدى يعنى عند واف 5 طردت ال معايا و خليت الروم unable to join

و كل وفات عملتها و البونص قتل كل الوحش قبل الوقت ما ينتهى

و فى الاخر لقيت نفسى جايب 520 الف بس :\
28-01-2013, 06:19 PM
رد: ازاي تـبقا لعيـيـب جيم ((Z.M)) و تـجـيــيــب الـصنــ(CrYsTaL)ـــدوق بــطــريـقـه لــعـب مــضــمـونــه 100% لــعــيــون {ايــجــي نــت}

مهوا لازم يبقا 520,000

انا هفهمك يا برنس الشطاره مش انك تطرد كوول الي معاك

ويتبقا انتا الشطاره انك تخلي ال3 معاك علشان بينفعوك

طبعا انتا لسه مفهمتش

انا قصدي انك

لو لوحدك = Points x1

لو انتو 2 = Points x5

لو انتو 3=Points x10

لو عددكم كامل يعني 4 =Points x20

يعني في فرق لما البوينت بتاعك من كول وحش ينضرب 20 هيقف الوحش عليك ب 500 او ب 1000 علي حسب

والبوس بدل ماهو بيقا ب 50 الف بيبقا ب 200,000 و ب 300 كمان والله

ودي صوره ممكن توضحلك انا قصدي ايه

بص علي البوينتات وانتا تعرف
28-01-2013, 06:20 PM

اتمني اكون افدتك يا باشا
28-01-2013, 06:29 PM

ايوه ايوه ايوه تمام اوى شكرا جدا يا باشا

انا قعدت محتار ازاى مجبتش الصندوق الكريستال و انا لوحدى

الكلمات الدلالية (Tags)
100%, لعيـيـب, لــعـب, لــعــيــون, مــضــمـونــه, الـصنــ(crystal)ـــدوق, الـصنــcrystalـــدوق, ايــجــى, ازاى, تـبقا, تـجـيــيــب, بــطــريـقـه, جدآ, zm, و, نــت, نــت}, {ايــجــي