منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

مشاكل و استفسارات كونكر .: لعرض اى مشكلة فى لعبه كونكر اون لاين او طلب معين فى اللعبه:.

29-01-2015, 12:09 PM
انا اميلى اتبند وعايز ارجعة

انا النهاردة يا جماعة جاى بفتح الاميل لقيتوا بقوللى ان الاميل بقى باند وانا دلوقتى ايميلى فية اسطفة بحوالى 200 دبى وكمان كان فية فى البنك 550مليون وكمان كان ايرل ليفل 140 غير حاجات تانية كتير ممكن حد يقول لى ارجعة ازاى ارجوكم ولو هكلم الجى ام هيكون ازاى واللينك من فضلكم وانا معايا الداتا والياهواوالباسورد وكل حاجة بس مش معاية اول باسورد عملتوا للاميل لان دة كان من 5 سنين ارجوا الرد سريعا من فضلكم
29-01-2015, 01:09 PM
رد: انا اميلى اتبند وعايز ارجعة

مشكلتك صعبة شوية وفعلن الى تقدر تعملة انك تكلم الجى أم
29-01-2015, 01:50 PM

انا بعتلوا رسالة على الصفحة بتاعت اللعبة شرحت فيها انى معملتش حاجة وايميلى اتبند بس هو كان طالب اسم الاميل اللى اتبند( اكونت باند)انا مكنتش عارف هو اصدة اسم الاكونت من برة ولا من جوة اللعبة انا كتبت اسم الاكونت من برة اللعبة اللى بفتح بية تفتكر هيرد علية بعد اد اية وفى امل انو يرجعهولى
29-01-2015, 06:58 PM

هو اكيد يقصد الى جوة اللعبة اللحق ابعت اسم الاكونت من جوة وقولة دة اسم الاكونت من جوة وبالنسبة انة يرجع صعب برضة انتا وحظك
30-01-2015, 12:34 AM

زي ما Professional قلق

الكلمات الدلالية (Tags)
الحمد, اتبند, ارجعة, انا, وعايز