منتديات ايجي نت

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

31-08-2014, 10:09 PM
انا تعبت اوى .. يا ناس شوفوا حل ارجوكم !!

يـــــــــا شباب انا مسحت اللعبه خالص و مسحت الهاك خالص
و حملت اللعبه من جديد و بعدين اجى افتح اللعبه الاكس تراب موجود فى شريط المهام و عادى و فجأه الاكس تراب يختفى و وضع الجهاز يرجع زى ما كان و بعد كده فتحتها تانى المره دى جالى الاكس تراب هى هى الصوره ..

ارجوكم ايه البرنامج المفتوح اللى الاكس تراب بيقول عليه انا مسحت الهاك ارجوكم عايز حـــــل نهــــــائى ...

31-08-2014, 11:39 PM
WWE
رد: انا تعبت اوى .. يا ناس شوفوا حل ارجوكم !!

هو المشكله دى ملهاش حل غير انك تمسح الهاك لو انت عندك هاك و لو معندكش يبقى تصطبها من جديد والحل الاخير بقى انك تنزل ويندوز انا كان عندى نفس المشكلة لو بصيت هتلاقينى عامل موضوع بنفس المشكله بس صطبتها من جديد و اشتغلت
01-09-2014, 01:03 AM

كانت عندي نفس المشكلة

الحكاية اللي كانت عندي , الانتي فيرس بتاعي و انا بفتح اللعبة بيقفش ملف بيقولي انو فيرس و بيعمله بلوك

طبعا الملف اللي الانتي فيرس افشو دا تبع اللعبة , ف بيديني اكس تراب

وقف الانتي فيرس بتاعك و انت بتفتح اللعبة و انشاء الله تشتغل
01-09-2014, 06:28 AM

انا معنديش انتى فيرس اصلا’’ المشكله انو فى حاجه فى الجهاز مفتوحه اللى هى الاكس تراب بيشوفها عايز اعرف ايه البرنامج اللى مفتوح ّ!!
01-09-2014, 12:19 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة -vr6- مشاهدة المشاركة
انا معنديش انتى فيرس اصلا’’ المشكله انو فى حاجه فى الجهاز مفتوحه اللى هى الاكس تراب بيشوفها عايز اعرف ايه البرنامج اللى مفتوح ّ!!

سطب برنامج انتى فيرس عشان بيمسح الهاك من الجهاز نهائى المشكله دى كانت عندى سطبت برنامج افاست اللعبه اشتغلت تمام

الكلمات الدلالية (Tags)
ارجوكم, انا, اوى, تعتب, حل, يا, شوفوا, ناس