منتديات ايجي نت

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

04-03-2013, 08:00 PM
موضوع يخص المصريين فقط ! ارجو الدخول

بسم الله الرحمن الرحيم
انا النهاردة هكلم عن موضوع مهم جدا كلنا عارفين ان لعبة كروس فاير انتشرت فى مصر. تقريبا كل المصريين بيلعبوا اللعبة والى مخلى اللعبة حلوة الهاك انا معاك
نخش فى الموضوع دلوقت انا لحظت ان معظم المصريين very noobs ف استخدام الهاك بمعنى انك مثلا تخش game egypt تلاقى كل kill [اhead shot ]
غير كدا انك تلاقى معركة تحت الارض under map غير اللى بيلعبوا فوق
وعالفكرة players اللى هما مش مصريين والله خدوا عننا فكرة زى الزفت ودلوقت كلوا بقا يخاف يقول انا مصرى زى ميكون ارهابى
حاجة تانية تلاقى الواحد مشغل long knife فى game hero mode يجيى يضرب يلاقى كلوا يتحول
يا ريت نعرف نلعب بالهاك وانا بكرة هنزل شرح مفصل لامكانيات hack عشان كلوا يعرف يلعب بالهاك انا اظى عالهاك one hit cf
ان شاء الله
04-03-2013, 08:08 PM
رد: موضوع يخص المصريين فقط ! ارجو الدخول

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة momozr مشاهدة المشاركة
بسم الله الرحمن الرحيم
انا النهاردة هكلم عن موضوع مهم جدا كلنا عارفين ان لعبة كروس فاير انتشرت فى مصر. تقريبا كل المصريين بيلعبوا اللعبة والى مخلى اللعبة حلوة الهاك انا معاك
نخش فى الموضوع دلوقت انا لحظت ان معظم المصريين very noobs ف استخدام الهاك بمعنى انك مثلا تخش game egypt تلاقى كل kill [اhead shot ]
غير كدا انك تلاقى معركة تحت الارض under map غير اللى بيلعبوا فوق
وعالفكرة players اللى هما مش مصريين والله خدوا عننا فكرة زى الزفت ودلوقت كلوا بقا يخاف يقول انا مصرى زى ميكون ارهابى
حاجة تانية تلاقى الواحد مشغل long knife فى game hero mode يجيى يضرب يلاقى كلوا يتحول
يا ريت نعرف نلعب بالهاك وانا بكرة هنزل شرح مفصل لامكانيات hack عشان كلوا يعرف يلعب بالهاك انا اظى عالهاك one hit cf
ان شاء الله
اه والله انا الحمد لله مش بحب العب بهاك خالص الي لما اخوش زومبي

اه يريت توريهم ايه الي يشغلوه في الهاك ده علشان مش يجلهم ايرور او يتعملهم kick ربنا معاك يا صاحبي
04-03-2013, 08:35 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة xx_man_xx4 مشاهدة المشاركة
اه والله انا الحمد لله مش بحب العب بهاك خالص الي لما اخوش زومبي

اه يريت توريهم ايه الي يشغلوه في الهاك ده علشان مش يجلهم ايرور او يتعملهم kick ربنا معاك يا صاحبي
شكرا ليك ان شاء الله بكرة هعمل كدا
04-03-2013, 08:43 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة momozr مشاهدة المشاركة
شكرا ليك ان شاء الله بكرة هعمل كدا
بالتوفيق يا صاحبي

05-03-2013, 06:32 PM

تمام انت تقصد انك هتنزل خاصيات للهاك مش هتكون عالية

الكلمات الدلالية (Tags)
موضوع, المصريين, الدخول, ارجو, يخش, فقط