منتديات ايجي نت

> >

ايجى نت الارشيف العام .:: مواضيع ايجى نت المكرره والغير مفيده - تم منع المشاركات فى القسم منعا لضرر الاعضاء ::.

24-08-2015, 12:27 AM
اضافه قسم خاص لهندسه الاصوات والبرامج والفلاتر الصوتيه وتعليمها وانا بفهم فى الحاجات دي كويس جدا

اضافه قسم خاص لهندسه الاصوات والبرامج والفلاتر الصوتيه وتعليمها وانا بفهم فى الحاجات دي كويس جدا

وهيكون فيه كل مشاكل وحلول وطلبات برامج للعزف الالكتروني وهيكون تمام جدا وهبدأ فيه بأول درسين من عملي انا شرح كيفيه العزف الالكتروني 1 و 2 وهيكون الشغل تمام اووى انشاء الله

اما ب النسبالي انا كنت طالب اكون مشرف قسم الالعاب وبفهم فى كل حاجه تخصها

ملفات ناقصه ارفعها انا كراك لاى لعبه اجيبو وافيد المنتدي بيه ..

24-08-2015, 01:45 AM
رد: اضافه قسم خاص لهندسه الاصوات والبرامج والفلاتر الصوتيه وتعليمها وانا بفهم فى الحاجات دي كويس جدا

حد من طاقم الاداره هيرد عليا ولا ايه يا جماعه ..
24-08-2015, 01:56 AM
رد: اضافه قسم خاص لهندسه الاصوات والبرامج والفلاتر الصوتيه وتعليمها وانا بفهم فى الحاجات دي كويس جدا

انا معاك اهو
بالنسبه للاشراف على قسم الالعاب
مفيش مشاكل وسهله جدا ان شاء الله
وانت خلاص اعتبر نفسك مشرف معانا فى المنتدى

بس بالنسبه لموضوع هندسه الاصوات دية
انا مش فاهمها قوى
بس ممكن تبعتلى ولو مثال على موضوع
عشان افهم اكتر
24-08-2015, 02:02 AM

الف شكر لحضرتك ...

موضوع قسم الهندسه الصوتيه دا هيكون عباره عن منتدي من 3 اقسام

1- برامج الهندسه الصوتيه و شرحاتها
2- شرح وتعليم العزف الالكتروني بمعني ازاى تعمل مزيكا زي المهرجنات وراب
3- قسم تحميل الفلاتر الصوتيه

والموضوع دا مفيش اى منتدي عملو ..
24-08-2015, 09:50 AM

المشكله كلها ازاى تعمل مزيكا
لانى مش حابب موضوع الاغانى دة
وزى ما انت شايف مفيش قسم اغانى ولا افلام

الكلمات الدلالية (Tags)
لهندسه, الاصوات, الحاجات, الصوتيه, اضافه, تفهم, خاص, دي, جدا, في, والبرامج, والفلاتر, وانا, وتعليمها, قسم, كويس