منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

منتدى ايجى نت العام .: ركن مهتم بتقديم المواضيع العامة والمناقشات الحوارية الهادفة بين الاعضاء :.

09-10-2012, 04:38 PM
شبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااب ادخلوا باااااااركووووووووووووووولى

ازيكوا ياشباب اخباركوا ايه اتمنى تكونو بخير
نهرضة يوم مش عادى لان نهرضة يوم عالمى وتاريخى بنسبه لى انا طبعا نهرضة جالى حاجة جميلة جداا على كمبيوتر بتاعى
هديه جى لى وانا صراحة بحب الهدايا جدااا انا جيه لى
بااااااااااااااااااااااااااااااد سكتووووووووووووووووووووووووووووووووووور
ياسلام ياسلام ياسلام ياسلام ياسلام شايفن انا محظوظ قده ايه جالى بااااااااااااد سكتور انتوا اكيد مش مصدقنا وانا كمان مش مصدق تصورهوا انت الحكاية دة
يعنى ايه باد سكتور ؟؟؟؟؟؟؟ كلمة باااد معنه الطيب والسكتور دة جمع كلمة سكاتير والسكاتير تانى من كلمة سكر
يعنى ترجمة كلمة باد سكتوووور يعنى السكر الطيب ياسلام ياسلام ياسلام
بعد خيره على النت تزيد عن 7 سنين يدخل عند بااااااااد سكتور صراحة الحق على انا بردك انا اللى فتحت لهموا طريق
مكنتش مسطب حماية واحد يقولى طب وانت مكنتش مسطب حماية ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لان انا فى تاريخ حياتى بتاع نت كلوا مفيش فيرس قدر يقاعد عندى 24 ساعة على بعض فى جهاز كمبيوتر بتاعى
الباد سكتور راح بص لى كده وقال لى انت عامل نفسك فيه كعبول الاكلوا طيب احنا هنفرملك الهارد بتاعك وقده كان
عاملوا على الهارد بتاعى اول طالعه سكتوريه جويه ونزلوا 40 جيجا دة اول طالعه بس اخدت 40 جيجا
وبدوا بقى باقى السكاتير تنتشر فى الهارد فى لحظة اللى كان الهارد قاعد يدمر كنت انا ماسك الموبيل سومسنج وبلعب لعبة
القطة اللى تقاعد تقوله كلمة وهى ترد وراك نفس كلمة ياحبيبى ياحبيبى ياحبيبى ياحبيبى المهم جيت انقل حاجة من الفلاشه
لكمبيوتر لقيت قاعد يقولولى ارور فى مشكلة عرفت ان الحكايه فيه ان قوالت فيه ايه ياجماعة ايه اللى بيحصل
لقيت كمبيوتر بتاعى طفى لوحدها توماتيكا توماتيكا جيت اولعه تانى لقيتوا بيقولى هارد ديسك وكتب جمب كلمة هارد
ديسك باااااااااااااااااااااااااااااااد سكتور كتبه لى بالخط العريض بصيت لها كده قوالت لها ولا يهمنى
طلعت اسطونة الهيرون وشغلت برنامج ماسح الباد سكتور كتب لى 500 ساعة عقبال لما يخلص قوالت هقاعد العب
مع القطة اللى بتكلم فى الموبيل سومسنج عقبال لما يخلص مش هينفع طبعاااااا المهم اكتشفت ان الباد سكتور
كان جعان شوية واكل 400 جيجا من الهارد ال 500 بتاعى وساب لى 100 جيجا قاعد العب فيهموا كروس فيرا
وموصلتش لحد هنا ووقفت لا وايه الباد سكتور عمل معى احلى واجب لقيت التاريخ بتاع كمبيوتر بقى 2001
وساعة بقيت رقميه بحيث ان لما تجى ساعة واحده يكتب لى 13 مكان واحدة وايه كمان دمر كل الملفات بتاعتى
اكتر من 80 نسخة واكتر من 200 لعبة وبرامج انا عربته بنفسى وكنت محتفظ بها لنفسى
والاهم من دة كلوا ايميلاتى اللى قاعدت سنة بحاله اعمل فيه اكتر
من الف ايميل ماستر و500 ايميل نمبر و300 ايميل ليجل و100 ايميل روجرس واحد يقولك انت كذاب اواى
كنت بتعمل ايه بالايميلات دة كله يعنى ...... الايميلات دة كنت بمسك بها المايك فى شات الياهو واللى بيفهم بس فى الحاجات دة
هو اللى هيعرف كلام بتاعى وايه لزمة الايميلات دة
وموصلتش لحد الايميلات وبس مواقع ليش محدش يعرفه ومش بتجيبه بسهوله ارقام بروكسيات نادره جدااااا
سوكسات جولد ودة انا اشتريته بفلوس واكونتات بريمير لمواقع ابلود فايل فاكتور وتوربيت ومواقع كتير
الحاجات دة كله انا كنت مسجله جوها تكستت كتير
وبرامج وباتشهات مش موجود لها روابط على النت اساسنا كل دة اتبخر وانا كنت بلعب مع القطة
والدنيا بقى لونه بمبى وانا جمبك وانت جمبى ياسكوتر ياحبيبى ياحبيبى وانت جمبى
والحكاية مخلصتش على كده ووقفت كمبيوتر بقى بيطفى لوحدها من غير ماحد يقرب لها
ووصلت لحد هنا ووقفت لا طبعا انت بتكلم يابنى ازاى لقيت كمبيوتر فتح وبيقولى انت عندك فيرس وسكاتير حاجة ثالثه
اسمها سمارت قوالت لها انت هتزعل نفسك ليه ياعم متجى تلعب معايا القطة على الموبيل سومسنج سبتوا ساعة كده
ورجعت لها بفتح كمبيوتر بجيب اعدادت الدوس لقيت فيه رمتان من رامات بتاعت كمبيوتر مش ظاهران فى الاعدادت
قوالت لها انا فهمت خلاص انت عايز ايه انت عايز تجى تلعب القطة معى انت والسكاتير صح على الموبيل سومسنج
انا يعتبر اللى تعبت فى عمل لمده 7 سنين فاتوها من عمرى اكلهموا السكوتر باشا واخواتوا وختموا بتدمير كمبيوتر اللى
انا جبتوا ب 1500 جنيه الكيسه بس لوحدها دمرهوا ....... انا مش زعلان لان زعل مش هيرجع لى حاجة
والهارد اتعملوا فرمته بتاعت اعاده المصنع يعنى الحاجات اللى عليه انتهت نهاية مالهش اول من اخر ومالهش رجعه
انا دايما بقول الحمد الله على كل شىء وقدر الله ماشاء فعل فى نهاية عايز اقول كلمة
يعنى صراحة بقيت عندى رقميه 24 ساعة لو حد يقدر يقوالى ازاى ارجعه اخليه تبقى 12 ساعة يعنى لو جيت ساعة واحده
تبقى واحده مش تبقى 13 واحلى تحيه لاحلى سكوتر شفته فى دنيا
09-10-2012, 04:43 PM
رد: شبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااب ادخلوا باااااااركووووووووووووووولى

الف هنا وشفا يامعلم
ه
تعيش وتاخد غيرها
09-10-2012, 04:47 PM
رد: شبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااب ادخلوا باااااااركووووووووووووووولى

الله يبارك فيك يامعلم
بقولك ايه لو عايز اى سكاتير
اوع تشترى من برها تعالى وانا هديك كمية اللى انت عايزها
عندى 400 جيجا قشر انت بس يامعلم
اى حد عايز اى سكاتير يجى لى على طوال
09-10-2012, 04:48 PM

تعيش وتاخد غيرها
09-10-2012, 06:45 PM

مبروك يابرنس
بس انت ليه عامل كل دة
عادى يعني :)

الكلمات الدلالية (Tags)
ادخلوا, باااااااركووووووووووووووولى, شبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااب