منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

منتدى ايجى نت الاخبارى .: أخبار الشرق الاوسط و الاحوال الساسية والمقاومة والانتفاضة و ثورة 25 يناير :.

10-10-2012, 10:07 PM
مرتضى منصور للبلتاجي بطريقة القذافى..من انت ودورك جى

مرتضى منصور للبلتاجي بطريقة القذافى..من انت ودورك جى

هاجم المستشار مرتضى منصور رئيس نادي الزمالك السابق فى مداخلة هاتفيه "لصدى البلد "القيادي الاخوانى ممدوح البلتاجي قائلا له انت اسأت لجماعة الاخوان المسلمين من انت اصلا لتكلم ؟
واضاف " انا محضرلك مفاجاة يابلتاجي علشان تعرف مين اللى تسبب فى موقعة الجمل ومعادها يوم الاثين القادم مع وائل الابراشي فى برنامج العاشرة مساء علشان مسمعش صوتك تانى واضاف انت مين علشان تعيب فى القضاء المصرى وتعلق على احكامه

قال موقعة الجمل اتلفقت لناس ابرياء قضوا سنه ونصف فى السجن بلاذنب وبكرة حتعرف مين اللى جاب البلطجية مين الاقسام ومين اللى كان فى المستشفيات فى نفس التوقيت
وتسال مرتضى منصور قائلا اين كنت يابلتاجي من زمان وظهرت امتى ولازم تعرف انى انا مرتضي منصور اول من دعى اسماعيل هنية عندما كان رئيس وزراء السلطة الفلسطينية لحضور مبارة الزمالك والاهلى واصريت على دخوله مصر وعندما رفض حسن صقر وهددنى بحل مجلس النادى اصريت على دخوله وجلس بجواري انا ومنير ثابت ؟ اين كنت انت عندما وقفت انا مرتضى منصور لاحمد عز فى قمه جبروته وعندما هاجمت زكريا عزمى وقلت له اتقى الله فى ضحايا العبارة "سلام"
وواصل هجومه قائلا انا وقفت لاحمد نظيف وهاجته من انت ومين اين ظهرت

البشاير
11-10-2012, 07:43 AM
رد: مرتضى منصور للبلتاجي بطريقة القذافى..من انت ودورك جى

اشكرك على الخبر

الكلمات الدلالية (Tags)
للبلتاجي, مرتضى, منصور, القذافى..من, القذافىمن, انت, بطريقة, دي, ودورك