منتديات ايجي نت

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

23-06-2013, 03:06 PM
ياجماعه ان خلاص زهقت من المشكله ده

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

انا مشكلتى ياجماعه ان من بعد الابديت وهاك HaxLib و CF PRO مش بيجيبوا قايمه عندى وجربت كل حاجه نزلت نسختين ويندوز مختلفتين وسطبت اهم برامج اللعبه وحطيت ال3ملفات الناقصه فى ملف اللعب وsystem32 وبرده مفيش فايده وجربت اشغل الهاك run as ومش عارف اعمل ايه بجد ونزلت من الهاكات ده جميع الاصدارات وولا واحد جاب قايمه مع ان اكتر من واحد الهاكات شغاله عندهم بس مااعرفش ايه العيب عندى
ارجو من اى حد ممكن يكون عارف الحل لا يبخل عليا بالرد وارجو من المشرفين الاهتمام قيلا لان ده مش مشكلتى لوحد
والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
23-06-2013, 03:25 PM
رد: ياجماعه ان خلاص زهقت من المشكله ده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد صابر محمد مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

انا مشكلتى ياجماعه ان من بعد الابديت وهاك HaxLib و CF PRO مش بيجيبوا قايمه عندى وجربت كل حاجه نزلت نسختين ويندوز مختلفتين وسطبت اهم برامج اللعبه وحطيت ال3ملفات الناقصه فى ملف اللعب وsystem32 وبرده مفيش فايده وجربت اشغل الهاك run as ومش عارف اعمل ايه بجد ونزلت من الهاكات ده جميع الاصدارات وولا واحد جاب قايمه مع ان اكتر من واحد الهاكات شغاله عندهم بس مااعرفش ايه العيب عندى
ارجو من اى حد ممكن يكون عارف الحل لا يبخل عليا بالرد وارجو من المشرفين الاهتمام قيلا لان ده مش مشكلتى لوحد
والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اولا القايمه فى CFPro بتظهر فى الماب
ثانيا عايزك تقولى نوع الويندوس ايه عندك و بتسطب برامج ايه بظبط
23-06-2013, 03:34 PM

ياباشا انا عارف ان القائمه بتظهر فى الماب والبرامج اللى مسطبها جافا 8 ونت فروم وورك ودايركت اكس والنسخه بتعتى اكس بى سيرفس باك 3 والهاكات اصلا كانت شغاله عندى لحد الابديت مااتعمل دلوقتى شغال على هاك xkickme لانه من غير قائمه بس انا عايز ايمبوت فارجوك رد عليا وشوفولى حل
23-06-2013, 03:41 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد صابر محمد مشاهدة المشاركة
ياباشا انا عارف ان القائمه بتظهر فى الماب والبرامج اللى مسطبها جافا 8 ونت فروم وورك ودايركت اكس والنسخه بتعتى اكس بى سيرفس باك 3 والهاكات اصلا كانت شغاله عندى لحد الابديت مااتعمل دلوقتى شغال على هاك xkickme لانه من غير قائمه بس انا عايز ايمبوت فارجوك رد عليا وشوفولى حل
1- الهاكات كله باشكاله باصنافه بانواعه بتشتغل على ويندوز اكس بى لكن الويندوزات التانيه زى سفن
فى اللى بيشتغل عليه وفى اللى بيرفض عشان كده انت محتاج نسخة ويندوز اكس بى ومش اى نسخه اكس بى لا
نسخة اكس بى اللى هتسطبه لزم تكون بروفشينل خام متغيرش فيه حاجة اصليه بالمعنى الاصح
2 - سطبت نسخة تمام بتسطب البرامج دة كله وراها بعض ميكروسوفت + منزل 2005 و 2008 و 2010
نت فروم ورك 4.5 فلاش بلاي الخاص بانترنت اكسبللور
3 - سطبت نسخة وسطبت البرامج كده انت جاهز عشان تشغل اى هاك وتلعب بها وانا برشح لك اول هاك تجربوا
هو هاك البرو لان دة افضل هاك لكروس فيرا فى وقتنا الحالى
وان شاء الله الهاك يشتغل معاك
وربنا يقدم اللى فيه الخير
23-06-2013, 04:07 PM

ياباشا انا النسخ بتعتى لما اشترتها الراجل قالى اكس بى بروفيشنال عاديه خااااااااااااالص ومسطب البرامج واصلا انا الهاكات قبل الابديت كانت شغاله عادى من غير برامج ولا حاجه وبلعب بسى اف برو من زمان بس ماعرفش فيه ايه مش راضى يشتغل ليه دلوقتى ؟

الكلمات الدلالية (Tags)
من, المشكله, او, خلاص, ياجماعه, ده, زهقت