منتديات ايجي نت

> >

مشاكل و استفسارات كونكر .: لعرض اى مشكلة فى لعبه كونكر اون لاين او طلب معين فى اللعبه:.

04-01-2012, 02:34 AM
ياريت اي مشرف اوي عضو يساعدني

ياجماعة انا بشوف عيال كتير بتبيح تايجر وغزالة 7 ايام ازاي بيجبوها وهي ببلاش ولا لا انا عارف بتاع الارينا والسباق بس في 7 ايام ازاي

و
04-01-2012, 09:33 AM
رد: ياريت اي مشرف اوي عضو يساعدني

ثوانى وى ها يتم الرد يا غالى
04-01-2012, 09:55 AM

انا انهرده جبلكو ازاى تجيب النمر او الغزال مش فرى طبعا هي مش كوستة
خليك معاية

كده جميل قوى ازاى بقى اجيب نمر او غزال مش فرى هقلك يا سيدى
انت طبعا عارف البنت دى اللى اسمه
HorseRaceManager

هي دى ايوة هي دى
دى اللى بتشترى منه النمر او الغزال مش فرى طيب طبعا علشان تجيب حاجه زى كده لزم تكون بطل فى سباق الحصنة وكمان التيم بى كى او تتوكل على الله وتشتريهم طيب انا مش عارف شكل الكيسة دى انا جبتهالك بس جبتلك اكبر وحده فية
HorseRacingPointsPack

طيب كده تمام انا عايز اعرف الاول النمر دى بكام Current pts
اول حاجه هنروح للبنت اللى فى المركت اللى جبتلك صورتة فى الاول وتكلمه دوس على الكلمة التانية
View Horse Racing Store
هتفتحلك
هذه الصورة تم تصغيرها . إضغط على هذا الشريط لرؤية الصورة بحجمها الطبيعي . أبعاد الصورة الأصلية 548x371 .

طيب دى واحد من النمور دى صورتة علشان نشفو احنه هنعوز كام Current pts

طيب الصورة مش وضحة قوى بص يا سيدى
فى كلمة اسمه Price وطبعا كول ما انت مش معاك النقاط هتكون بالاحمر ودى هتلقى قدمة عايز كام نقطة علشان تشترى النمر دى مثلا
Price: 75000 Pts
تمام قوى انا بقى جبت

HorseRacingPointsPack
بس غريبة بعد ما التيم بى كى خلص لقيت من الكيسة دى كتير قوى نفس الكلام بس الشكل غريب
ايوة فى من الكياس دى اللى بتدى 1kلغاية 6k طيب ايهما احسن طبعا خليك فى الكبير 6k علشان تجيب النمر
طيب انا جبت كياس كتير قوى وضربتهم ومش عارف انا معاية كام نقطة ودى مشكلتى اعمل ايه خليك معاية
انت هتكلم
HorseRaceManager وهتختار التانية
View Horse Racing Store
هتظهرلك دى من جديد
هذه الصورة تم تصغيرها . إضغط على هذا الشريط لرؤية الصورة بحجمها الطبيعي . أبعاد الصورة الأصلية 548x371 .

فى كلمة اسمة Current Pts: 6828
ايه بقى 6828 دى النقاط اللى معاية انت بقى هتلقى بعد الكلمة النقاط بتعتك اللى انت فكته من الكياس طيب انت مش واخد بالك دى صوره كمان

كده بقينة تمام جدا وانا كده خدت بالى طيب انا مش معايا فلوس علشان اجيب الكياس دى يبقى عليك بسباق الحصنة
ودى الرسالة اللى بتجيلك اول ما بيبدأ

هذه الصورة تم تصغيرها . إضغط على هذا الشريط لرؤية الصورة بحجمها الطبيعي . أبعاد الصورة الأصلية 853x614 .

طيب طبعا كل ما تقرب من الاول بتخد نقاط تفضل تجمع فيه بس الاسرع انك تشترى الكياس

فين الدليل على كلمك اللى فات كلة فى النمر اللى مش فرى
دى صورة

وخدين بالكو معايا مش فرى
04-01-2012, 05:18 PM

تماااااااااااااااام
بجد شكرا اوى
انت ف سلفر ايه
05-01-2012, 08:35 PM

Lion Ya 5aley Asme mr.eldba7 Trojan -Archer 131-132