منتديات ايجي نت

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

13-03-2013, 02:07 PM
موضوع خاص بهاكات كروس فاير!!!!

يا جدعان بعد ازنكو كلوا يقرأ قوانين الموقع فى قسم هاكات كروس فاير وخصوصا تجربة الهاك على الاكونت نوووووووووووووووب
لاحظت فى تعليقات ان كل واحد يقول انا جالى باند فى اكونت عمود وواحد تانى يقول فى اكونت نجمة انا هقول حاجة:
اولا: محدش قلك تجرب الهاك على الاكونت بتاعك
ثانيا: محدش خصب عليك انك تلعب بهاك
ثالثا: هتيجى تقولى انا مبعرفش العب الا بالهاك دى حاجة ترجعلك انت والموقع ملوش علاقة بيها

فياريت العضو يقول كلمة حلوة لا ميكلمش خالص
وانا بطلب من المشرفين انى اى واحد يشتم فى تعليقات او الموضوعات يتعملوا بلوكككككككك
13-03-2013, 02:09 PM
رد: موضوع خاص بهاكات كروس فاير!!!!

يا ريت يتم نقل الموضوع الى قسم الهاكات عشان كل الاعضاء تقرا الموضوع قبل تحميل الهاك
13-03-2013, 06:20 PM

تسلم يا معلم
كلام صحيح
13-03-2013, 07:45 PM

انتا بتتريق على ماشي اسمع يا معلم ان من صافاتي اني بتذكر دماغي فيه موميري جامد يعني بي المصري كده مبنساش اجرب الهاك علا ايمين نوب بيشتغل اجي اجربه علا ايميلي الاصلي يجبلي بلوك ازاي
13-03-2013, 09:11 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة anwr_ali55 مشاهدة المشاركة
انتا بتتريق على ماشي اسمع يا معلم ان من صافاتي اني بتذكر دماغي فيه موميري جامد يعني بي المصري كده مبنساش اجرب الهاك علا ايمين نوب بيشتغل اجي اجربه علا ايميلي الاصلي يجبلي بلوك ازاي
دا كدا جي ام كشفك

الكلمات الدلالية (Tags)
موضوع, بهاكات, خاص, فاير, فاير!!!!, كروز