منتديات ايجي نت

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

20-01-2015, 09:01 AM
مشكله بقالها يومين ياريت الرد ضروري وبسرعه

المشرفين الكرام انا صاحب سايبر واللعبه عندي من امبارح بتجيب فيلد كونكت سيرفر دي عند الكل ولا عندي انا وبس والي الان واللعبه دي اساس عندي في السايبر يعني انا حالي واقف من امبارح لو في حل ياريت حد يفيدني
20-01-2015, 12:50 PM
رد: مشكله بقالها يومين ياريت الرد ضروري وبسرعه

لو على كل الاجهزة يبقى المشكلة من الراوتر حضرتك اعمل ريسيت للراوتر و انشاء الله تشتغل
20-01-2015, 01:26 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة derbo مشاهدة المشاركة
لو على كل الاجهزة يبقى المشكلة من الراوتر حضرتك اعمل ريسيت للراوتر و انشاء الله تشتغل
هي فعلا علي كل الاجهزه وعملت ري ستارت للروتر اكتر من مره انا كان عندي روتر تي اي داتا وغيرتو براوتر تي بي لينك ده له دخل
20-01-2015, 01:31 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة playmekar مشاهدة المشاركة
هي فعلا علي كل الاجهزه وعملت ري ستارت للروتر اكتر من مره انا كان عندي روتر تي اي داتا وغيرتو براوتر تي بي لينك ده له دخل
حضرتك انا اقصد ريسيت مش ريستارت Reset

دا بتحط ابرة في فتحة صغيرة كدا في الراوتر و تضغط عليها هتحس انك بتدوس على زرار جوا الفتحة كدا و تفضل دايس تقريبا 4 ثواني لحد ما كل اللمبات بتاعة الراوتر تقفل الا لمبت الباور

و دا هيرجع الراوتر لاعدادات المصنع يعني لو الراوتر ليه وايرلس حضرتك هتحتاج تحط باسوورد للوايرلس عشان بعد الريسيت هيكون مفتوح من غير باسوورد
20-01-2015, 01:36 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة derbo مشاهدة المشاركة
حضرتك انا اقصد ريسيت مش ريستارت Reset

دا بتحط ابرة في فتحة صغيرة كدا في الراوتر و تضغط عليها هتحس انك بتدوس على زرار جوا الفتحة كدا و تفضل دايس تقريبا 4 ثواني لحد ما كل اللمبات بتاعة الراوتر تقفل الا لمبت الباور

و دا هيرجع الراوتر لاعدادات المصنع يعني لو الراوتر ليه وايرلس حضرتك هتحتاج تحط باسوورد للوايرلس عشان بعد الريسيت هيكون مفتوح من غير باسوورد
فاهم قصد حضرتك عملتله ريست وعملتله ريستارت عملتله ريست ديفولد ورجعته لضبط المصنع وعملتله برمجه من جديد

الكلمات الدلالية (Tags)
مشكله, الرد, بقالها, ياريت, يوليو, وبسرعه, ضروري