منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

منتدى ايجى نت العام .: ركن مهتم بتقديم المواضيع العامة والمناقشات الحوارية الهادفة بين الاعضاء :.

14-09-2011, 09:24 AM
بجد افادني و عجبني ( احدث عروض الشركات )

انا عضوة جديدة معاكم و ياريت اكون ضيفة خفيفة عليكم و نقدر نفيد بعض انا كنت دايما ببقى زائرة هنا و استفدت كتير من المنتدى و قلت لازم افيدكم زي ما افدتوني كتير
طبعا عارفين كويس لما حد بيحتاج يشتري حاجة اي كانت الحاجة دي اجهزة كهربائية او ملابس اوعربيات او حتى شقة او مثلا بيدور على خدمات معينة بيدخل يبحث في المنتديات و في جوجل علشان يوصل لاكبر عدد أراء و افضل عروض موجودة في الشركات دلوقتي اختكم بقى قاعدت علشان تعمل سيرش على اسعار الويب سايت طبعا انتم عارفين ان اقل ويب سايت اليومين دول يعملوا 4000 جنيه المهم اني لاقيت ويب في حدود 1200 جنيه و في مميزات حلوة جدااا لاقيته فين بقى في ويب بيجمع عروض شركات في كل المجالات و كل شركة اي كان مجالها بتكون منزلة عرض حصري على منتجاتها فعجبني الموضوع جدااااا ان الويب ده يكون شامل كده
بصراحة اول ما دخلته قلت لازم افيدكم لاني فعلا استفدت لما لاقيت ويب بالسعر ده و ان شاء الله اي عروض تانية هاقولكم عليها بس ياريت الاقي تفاعل منكم و محدش يقرا الكلام و يخرج عايزة احس بجد اني افدت حد حتى لو مش الويب سايت مجاله ان شاء الله هاقولكم لو في عروض تانية في مجالات تانية تفيدكم
و اسفة على الاطالة
14-09-2011, 09:31 AM
رد: بجد افادني و عجبني ( احدث عروض الشركات )

بس انا مش فاهم
اية الى ب 1200 جنية
واية العروض
الموضوع مبهم
ياريت التوضيح
14-09-2011, 09:40 AM

استاذ محمد ده سعر ويب سايت يعني تصميم و موقع الكتروني خاص بيك بيبقى ليك لينك خاص بيك بتدخل بيه على موقعك الالكتروني زي مواقع كتير مثلا www.mohamed.com
الفكرة بقى ان اقل سعر للموقع ده حوالي 4000 جنيه انا لاقيت عرض لموقع الكتروني ب 1200 جنيه بس و طبعا في عروض تانية لشركات تانية مش بس في مجال الويب سايت كل شركة بتبقى منزلة عرض الشهر مثلا
لوحابب تعرف اكتر ده اللينك
http://dalil.mycairo.net/index.php/c...-1-bronze.html
14-09-2011, 12:43 PM

يعنىدة بيع مواقع يعنى ولا اية؟
14-09-2011, 03:12 PM

ايوة يا فندم بيع مواقع بس ده العرض الي انا شوفته في عروض تانية في مجالات تانية غير بيع المواقع

الكلمات الدلالية (Tags)
الشركات, احدث, افادني, بيج, عجبنى, عروض, و