منتديات ايجي نت

> >

ايجى نت الارشيف العام .:: مواضيع ايجى نت المكرره والغير مفيده - تم منع المشاركات فى القسم منعا لضرر الاعضاء ::.

07-08-2011, 08:03 PM
رد: اقتراح حلو ممكن يساعد المنتدى

بص يا حاج ايزى احنا كمشرفين لما مثلا بنزل حاجه لازم بنشغلها عندنا الاول يعنى كفرح واننا نرذل على الى فى اللعبه فبنجربها الاول
بعدين مش بنبخل ع زمايلنا واخواتنا هنا فى المنتدى وهكذا لو فى عضو نزل احنا بنشوف الهاك وحتى تلاحظ بنكتب جارى التجربه
بيبقى فى الوقت ده بنجرب الهاك بكل المقاييس يعنى لو مشتغلش خالص نقفل الموضوع وبنحذر وحتى مشددين فى الحته دى فى القوانين ياريس
09-08-2011, 07:25 PM
رد: اقتراح حلو ممكن يساعد المنتدى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة KINGEVILS مشاهدة المشاركة
بص يا حاج ايزى احنا كمشرفين لما مثلا بنزل حاجه لازم بنشغلها عندنا الاول يعنى كفرح واننا نرذل على الى فى اللعبه فبنجربها الاول
بعدين مش بنبخل ع زمايلنا واخواتنا هنا فى المنتدى وهكذا لو فى عضو نزل احنا بنشوف الهاك وحتى تلاحظ بنكتب جارى التجربه
بيبقى فى الوقت ده بنجرب الهاك بكل المقاييس يعنى لو مشتغلش خالص نقفل الموضوع وبنحذر وحتى مشددين فى الحته دى فى القوانين ياريس
أنا عارف و الله و مقدر شغلكم و انا عارف انكم ناس محترمين بس انا كنت بقول نقسم الشغل على بعض بحيث انا محدش يتكعبل فى حاجة و الف شكر على ردك

الكلمات الدلالية (Tags)
ممكن, المنتدى, اقتراح, حمو, يساعد