منتديات ايجي نت

> >

منتدى ايجى نت الترفيهى .: ركن خاص يعرض المسابقات والألعاب الترفيهية والتحديات من باب المتعة :.

01-12-2012, 10:43 AM
رد: ما تيجوا نضحك

مره واحد عنده عشة فراخ فيها 5 فرخات وديك واحد وكل يوم يجي يبص ف العشة يلاقي 5 بيضات قال طب ما انا اجيب ديك تاني علشان يبقو 10 بيضات المهم راح جاب ديك تاني ... اول يوم مفيش بيض ... تاني يوم مفيش بيض ... تالت يوم مفيش بيض ... الراجل استغرب راح ماسك الديك القديم قاله انا جاب ديك تاني علشان يبقو 10 بيضات 3 ايام ومفيش ولا بيضة ايه الحكاية ؟؟؟ راح الديك رادد عليه قاله بصراحه الديك اللي انته جبته جديد ده احلي من ال 5 فرخات كلهم ه o.O
01-12-2012, 09:54 PM

مرة واحدة راقصة عندها بغبغان كل ما يشوفها يقولها يا سافلة اخر ما زهقت منه راحت لصاحب المحل بتاع البغبغان و حكتله على الى بيحصل
قالها طيب سبهولى يومين راح صاحب المحل جاب ميه سخنة و قاله تعرف لو قولت للست دى تانى يا سافلة هحطك فى الميه دى فاجت الراقصة بتسال صاحب
المحل ايه الاخبار قالها تمام جربيه كدهراحت الراقصة بتقول للبغبغان
لو شوفت معايا واحد هتقول مين قالها ابوكى
ولو شوفت اتنين هتقول ايه قالها ابوكى واخوكى
ولو شوفت تلاتة هتقول ايه قالها ابوكى و اخوكى وجوزك
ولو شوفت اربعة راح البغبغان قال لصاحب المحل ياعم هات الميه السخنة دى ولية سافلة
02-12-2012, 11:35 AM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عايش فى عالم تانى مشاهدة المشاركة
مرة واحدة راقصة عندها بغبغان كل ما يشوفها يقولها يا سافلة اخر ما زهقت منه راحت لصاحب المحل بتاع البغبغان و حكتله على الى بيحصل
قالها طيب سبهولى يومين راح صاحب المحل جاب ميه سخنة و قاله تعرف لو قولت للست دى تانى يا سافلة هحطك فى الميه دى فاجت الراقصة بتسال صاحب
المحل ايه الاخبار قالها تمام جربيه كدهراحت الراقصة بتقول للبغبغان
لو شوفت معايا واحد هتقول مين قالها ابوكى
ولو شوفت اتنين هتقول ايه قالها ابوكى واخوكى
ولو شوفت تلاتة هتقول ايه قالها ابوكى و اخوكى وجوزك
ولو شوفت اربعة راح البغبغان قال لصاحب المحل ياعم هات الميه السخنة دى ولية سافلة

جااااااااااااااااااااااااااامدة
02-12-2012, 11:36 AM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohnd_mohnd مشاهدة المشاركة
مره واحد عنده عشة فراخ فيها 5 فرخات وديك واحد وكل يوم يجي يبص ف العشة يلاقي 5 بيضات قال طب ما انا اجيب ديك تاني علشان يبقو 10 بيضات المهم راح جاب ديك تاني ... اول يوم مفيش بيض ... تاني يوم مفيش بيض ... تالت يوم مفيش بيض ... الراجل استغرب راح ماسك الديك القديم قاله انا جاب ديك تاني علشان يبقو 10 بيضات 3 ايام ومفيش ولا بيضة ايه الحكاية ؟؟؟ راح الديك رادد عليه قاله بصراحه الديك اللي انته جبته جديد ده احلي من ال 5 فرخات كلهم ه o.O
شديدة شديدة شديدة شديدة شديدة شديدة شديدة شديدة
03-12-2012, 02:31 AM

مرة واحد رزل كان عايز يتجوز اخت صاحبه
عشان لمى صاحبه يكلمه ويقله انت فين
يقله انا مع اختك

الكلمات الدلالية (Tags)
ما, تيجوا, نضحك