منتديات ايجي نت

> >

هاكات كروس فاير Crossfire Online .: اجدد هاكات كروس فاير اون لاين Crossfire Online - الهاكات من تخصص المشرفين فقط :.

14-12-2012, 09:04 PM
رد: حصرى ومن جديد على ارض الابداع مع عوده اقوى هاكات الفيب بدون منازع لجميع انواع كروس فيرا باخر تحديث لها فور نزوله بدون اى اكستراب ويعمل بكافة عالية CrossFire AL/Pro 14/12/2012

ربنا يهديك
14-12-2012, 09:08 PM
رد: حصرى ومن جديد على ارض الابداع مع عوده اقوى هاكات الفيب بدون منازع لجميع انواع كروس فيرا باخر تحديث لها فور نزوله بدون اى اكستراب ويعمل بكافة عالية CrossFire AL/Pro 14/12/2012

بقولك اية يا سيد فية مشكلة فى الاكتيفيشن بعمل الخطوات وبردة مش بيتأكتف ياترى دة من صاحب الهكر نفسة ولا اية
14-12-2012, 09:43 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة palashon مشاهدة المشاركة
بقولك اية يا سيد فية مشكلة فى الاكتيفيشن بعمل الخطوات وبردة مش بيتأكتف ياترى دة من صاحب الهكر نفسة ولا اية
طيب ايه رايك لو تحط مشكلتك فى قسم المشاكل وطلبات
واحنا بنتابع معاك وبنساعدك
14-12-2012, 11:33 PM

يا باشا انا عندى مشكلة فى الهاك دة كل ما اجى ادخل ماب سنايبرات بعد ما اعمل 10 كيل او ولا واحد حتى لو نشنت كدة بس بيجيب error انا اتخنقت بجد
14-12-2012, 11:40 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yjohn مشاهدة المشاركة
يا باشا انا عندى مشكلة فى الهاك دة كل ما اجى ادخل ماب سنايبرات بعد ما اعمل 10 كيل او ولا واحد حتى لو نشنت كدة بس بيجيب error انا اتخنقت بجد
طيب ممكن تنزل مشكلتك فى قسم المشاكل وطلبات واحنا هنساعدك

الكلمات الدلالية (Tags)
14-12-2012, لجميع, al or pro, al/pro, مع, لها, منازع, الابداع, الفيب, اى, ارض, crossfire, انواع, اقوى, اكستراب, باخر, تحديث, بدون, بكافة, جديد, حصري, على, عالية, غنيه, فيرا, فور, هاكات, ومن, ويعمل, نزوله, كروز