منتديات ايجي نت

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

15-01-2013, 02:48 PM
برجاء الاهتمام وسرعه الرد في مشكله في الجيم اليوم بس

السلام عليكم الاخ عراقي او اي مشرف هيرد عليه ممكن تفتكرني من موضوعاتي القديمه انا صاحب سايبر وعندي اكتر من 8 اجهزه كلهم فيهم نفس المشكله اللعبه تقيله جدا جدا سواء بالهاك او من غير الهاك بتتأخر في دخول الجيم بعد كتابه الايدي والباسورد وبتتأخر اكتر في دخول السيرفر وكذلك في دخول الروم والخروج منه مع ان لما بدخل الجيم بعد عذاب طبعا بلاقي سرعه النت عاديه جدا وعملت ري ستارت للنت اكتر من مره مع العلم ان باقي الالعاب الاون لاين كلها شغاله تمام يعني الاكيد ان العيب مش في النت وفي اعضاء كتير قالو نفس كلامي في الرد علي الهاكات يا تري المشكله دي عند الكل ولا عندي لوحدي ولو عندي ايه الحل مع العلم ان اللعبه كانت شغاله امبارح تمام جدا بالهاك ومن غير الهاك اسف علي الاطاله وشكرا علي الاهتمام
15-01-2013, 02:59 PM
رد: برجاء الاهتمام وسرعه الرد في مشكله في الجيم اليوم بس

المشكلة عند الكل ياباشا على مأظن لأن حلو ان اللعبة بتفتح عندك
دي مش بتفتح عندي أصلا
وبتهيقلي انهم بيعملوا تحديث للعبة
15-01-2013, 03:02 PM

مشكور يا غالي طمنتني لاني من الصبح دايخ فيها انا عندي سرعه نت عاليه وامكانيات الاجهزه كمان ممتازه علشان كده بتفتح عندي بس بتتأخر شويه بس اللعبه من جوه فيها لعيه يعني السيرفرات مش مليانه اوي بس فيها ناس انا قولت اطمن بس ويارب ميطولوش وعلي فكره اللاج ده من الاكس تراب بعد ما عمل ابديت علطول يارب يحلوه علطول لانها اساس شغلي
15-01-2013, 03:45 PM

يا برنس الموضوع اتكررر كتير وقلنا انها تحديثات من اللعبة
يغلق

الكلمات الدلالية (Tags)
مشكله, الاهتمام, الجيل, اليوم, الرد, برجاء, بس, في, وسرعه