منتديات ايجي نت

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

19-05-2013, 08:14 AM
الحل النهائى لمشكله رساله hack tool been ومجرررررررررربه

الحل بسيط وسهل اوى ياجماعه وهينفع لو كنت بتلعب بهاك او من غير هاك انت افتح اللعبه واكتب الاسم والباسوورد ودوس انتر واول ماتفتح عد 30 ثانيه قبل ماتخش اى سيرفر وبعدين خش سيرفر وعد 30 ثانيه ولما تخلص اطلع تانى وعد 30 ثانيه وخش اى سيرفر وبعديها عد 30 ثانيه كمان وكمل عادى والعب برحتك وانا فعلا لسه مجرب الطريقه حالا واشتغلت عادى
ارجوووووووووووووو الدعاء لى عشان امتحاناتى
ارجوووووووووووووو التثبيت من المشرفين لان الطريقه فعلا شغاله غير الناس التانيه اللى كاتبه دقيقه وغير كده
19-05-2013, 08:34 AM
رد: الحل النهائى لمشكله رساله hack tool been ومجرررررررررربه

اولا ياباشا تسلم ايدك وربنا يوفقك في امتحاناتك
ثانيا ايه معني كلمة الناس التانية دي اصل انا مش كخه علشان تقول ناس تانية احنا هنا كلنا مع بعضنا بنتعامل بالاحترام وناس تانية دي انا شايف فيها بصراحه استهزاء منك بالموضوع بتاعي ومش حكاية مين ينزل مواضيع اكتر مش مسابقة هي والله . المعني في اللي ينزل موضوع انه يفيد الناس ولو انت قريت الموضوع بتاعي كويس اساسا هتلاقيني كاتب 30 ثانية او دقيقه ومش لازم كمان انك تطلع وتخرج ما انت مادام دخلت ومقلكش hack tool has been dedcted يبق خلاص التركاية فيها انك قبل ماتدخل اي سيرفر انك متدخلش قبل 10 ثواني او 15 ثانية بس احنا كاتبينها بالزيادة علشان الاستعجال اللي عندنا وياريت تكون الفكرة وصلت واهم حاجة في الموقع ده انه احنا بنتعامل مع بعض بالاحترام لانه معلومة من غير احترام يبقي بلاها احسن وطلب خاص من المشرفين ياريت تثبتلوا الموضوع بتاعه وده رجاء خاص للمشرفين وربنا يوفقك ياعم
19-05-2013, 08:58 AM

ياصحبى انت فهمتنى غلط انا اولا المنتدى مشترك فيه عشان استفيد وافيد الناس لو ااقدر مش عشان اعمل مواضيع كتير ولو تلاحظ ده اول موضوع اعمله يعنى انا ماليش فى الكلام ده ثانيا انت على عينى وراسى ياباشا بس انا قولت كده عشان الناس ماتخلطش بيت موضوعى وموضوعك لانى لو واحد دخل وشاف موضوعى هيقول ياعم طنش الحوار ده بايظ بس هو فعلا شغال لكن انا كتبت كده عشان افرق بين ده وده مش اكتر وزى ماقولتلك انت على عينى وراسى وياريت ماتكونش فهمتنى غلط
19-05-2013, 01:43 PM

ماشي يامعلم ولا يهمك . المهم ان الناس تستفاد
19-05-2013, 03:36 PM

تسلم يا حبيبي
موفق بالامتحان

الكلمات الدلالية (Tags)
لمشكله, been, الحل, النهائي, hack, رساله, tool, ومجرررررررررربه