منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

07-12-2012, 10:08 PM
رد: the access to X-Trap patch server is unstable Or بلييييز عايز حل "موضح بالصور"

فتحت ملف اللعبة و فتحت ملف x-trap

مش موجود فيه حاجة
07-12-2012, 10:34 PM
رد: the access to X-Trap patch server is unstable Or بلييييز عايز حل "موضح بالصور"

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة qbary مشاهدة المشاركة
لا مش بكون مستخدم هاك ولا مره استخدمت هاك
الانتي فيرس افيرا
الويندوز 7
طيب اطفي الانتي فايروس ورست الكمبويتر وجرب
31-01-2013, 12:40 AM

مشكور جدا يا سرفر thxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx

الكلمات الدلالية (Tags)
"موضح, access, موضح بالصور, بلييييز, بالصور", حل, patch, server, عايز, unstable, x-trap, xtrap