منتديات ايجي نت

دعم أهلنا في فلسطين

> >

مشاكل و طلبات crossfire .: ركن يهتم بجميع طلبات الهاكات ومساعده الاعضاء فى كروس فاير crossfire :.

27-01-2013, 10:19 AM
مشكلة القايمة السودا في هاك one hit cf

لسا عندي مشكلة القايمة السودا و مففعش الحل بتاع الsystem32 حطيت الملفات و كل حاجة بس مفيش حل و ده هاك onehit cf اللي لسا نازل
27-01-2013, 02:28 PM
رد: مشكلة القايمة السودا في هاك one hit cf

شوف يا برنس

مشكلة الشاشة السوداء فى كروس فاير لها تلات اسباب :

اول سبب : ملفات البوت بتاعه اللعبه وتسجيل المشاكل زادت عن حدها فى الريجسترى ودى حلها الوحيد انك تنزل برنامج advanced windows care
ابحث عنه فى جوجل هتلاقى روابط الدنيا والاخرة ليه اول ما تنزله اعمل سكان للجهاز وهو هيصلحلك الوندوز بالكامل مش الريسجترى بس وعلى فكرة البرنامج ده بيفتح بورتات النت كلها يعنى بيزود سرعة النت انصح بيه كل اللى بيستخدموا الكمبيوتر

السبب الثانى : الهاك تكون مده صلحيته انتهت

السبب الثالت : انك تكون مشغل كذا حاجه على الجهاز مع اللعبه وخاصة برامج الملتيمديا والشات لانها بتبقى حمل على الرام وكروت الشاشة وبتتعارض مع لعبه كروس فاير لان لعبه كروس فاير مبرمجة بامتدادات dll والانواع دى من البرمجة مبتبقاش عايزة حاجة على الجهاز شغاله غيرها

موفق يا برنس
27-01-2013, 04:48 PM

طيب جرب اي هاك تاني وشوف المشكلة موجودة او لا
27-01-2013, 05:10 PM

جربت Cfpro مبيعملش activate فسيبتو و جربت zyan vip مبيشتغلش فياريت حل ارجوكم انا نزلت اجدد نسخة منه و برضو مفيش حل

انا اصلا بلعب بهاك عشان الناس كلها بتلعب بهاك و بيقتلوني و مبعرفش اعمل حاجة و لمرور عراقي و محمود

27-01-2013, 05:12 PM

طيب هاك zyan vip اييه المشكلة بتاعته

الكلمات الدلالية (Tags)
مشكلة, الصويا, القادمة, cf, hit, في, هاك