مشكله فى هاكر ال جى فورس بليز محتاج مساعده

الموضوع في 'مشاكل و طلبات crossfire' بواسطة foxeerr, بتاريخ ‏16 أغسطس 2011.

1. foxeerr

foxeerr Member

لو سمحتو انا عندى مشكله فى الجى فورس الهاكر شغال عادى اوى بس و انا بلعب بعد دقسقه او اتنين بعد ما افتح اللعبه اللعبه بتقفل
    و انا مسحت اللعبه و سطبتها من جديد و انا عندى ال .NET FRAMEWORK4 +VISIUAL c++ +DIRECTx10
    و انا عندى وندوز سفن و بشغل الهار من RUN AS ADMINSTRATOR و الوندوز عندى سليم و انا قافل الانتى فيرس كل مره بدخل بيطلع
    و كرت الشاشه عندى 1 جيجا و الرامات 2 جيجا و البروسيسور 3.640ايجى5 من عشره و الها[​IMG]كر بتاريخ 8\8\2011 انا عاوز حل بسرعه و ضرورى بلييز
    و ديه صورت الرساله الى بتيجى احياناً مش على طول
    http://www.mediafire.com/?gn8ep257ytywg7c

2. foxeerr

foxeerr Member

رد: مشكله فى هاكر ال جى فورس بليز محتاج مساعده

ايه يا جماعه 48 مشاهده و مفيش رد واحد بجد حراام عاوز حللللللل

3. KINGEVILS

KINGEVILS Active Member

جارى حل المشكله يا برنس

4. KINGEVILS

KINGEVILS Active Member

بص يا ريس نزل الهاك من جديد خالص تمام وحطه ف ملف اللعبه ف المسار ده C/Program File/z8games/cross fire
    تمام واقفل الانتى فيرس من قبل ما تحمله من النت
    وشغلها
    --------
    فى حال لا قدر الله مشتغلش يبقى نزل اللعبه من جديد وشغلها قبل الهاك بعدين شلها بعد الهاك

5. ali8235

ali8235 Member

طيب يا باشا انا عاندي بيفصل العبه يقعد دقيقه او دقدين ويطلع من العبه مش عارف اعمل اه ارجو الحل ونبي عاوز العب بي هاك ونبي ممكنايمك اليهو ونبي ونبي

6. foxeerr

foxeerr Member

تمام انا نزلت اللعبه من جديد و نفس المشكله و كل الى قلت عليه عملته بس انا وصلت للحل انا عندى وندوز سفن هو مره واحد من 20 مره بيشتغل بس المشكله تقريبان فى ملفات ال HGWC انا لما عملت ريستارت للجهاز اول ما فتحت الهاكر اشتغل و قفلته متفتحش تانى فا الحل انك تعمل ريستارت للجاهز و اول ما الجهاز يفتح افتح اللعبه هيشتغل الهاك تمام و مش هيفصل خالص و شكراً على تعاونك معى و ارجو التثبيت و لو لاسبوع عشان بس الناس تعرف حل المشكله و شكراً ليك يا باشا