يا راجاله ارجو الحل ارجو دخوال المشرف الكبير بتعنا

الموضوع في 'مشاكل و طلبات crossfire' بواسطة ali8235, بتاريخ ‏18 أغسطس 2011.

1. ali8235

ali8235 Member

انا عاندي يا باشا هك جي فورس بيطلع لوحدو يدوبك بيقعط 3 دقيق ويطلع وي سطبت العبه 500 مره وي بردو اي هاك انا وندوز اكسبي ومنزل جميع الببرامج اولي لعمل اه لما افتح كروس فير من غيرهم تتشغال عادي انما بيه لا بص عيا عالمه كروس فيه الهيا حرف الاكس الي بيظهر من تحت مبيكونش موجود عاشان كده العبه بططلع ارجو الحل لما اشغاله من غير هاك العلامه بتظهر الهيا اكس ارجو الحل ومسطب كوال حاجه كوال حاجه

2. KINGEVILS

KINGEVILS Active Member

رد: يا راجاله ارجو الحل ارجو دخوال المشرف الكبير بتعنا

جارى حل المشكله يا حبيب قلبى متقلقش

3. ali8235

ali8235 Member

منتظر يا كبيرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر الكبيررررررررررررررررررررررررررررررررررر حبيبي قالبي ارجو الحل وشكر

4. ali8235

ali8235 Member

23 مشهده ومفيش والي واحد رادي يرود

5. رد: يا راجاله ارجو الحل ارجو دخوال المشرف الكبير بتعنا

انا عندى نفس المشكلة يا جماعة حد يرد علينا

6. ali8235

ali8235 Member

ارجوجوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

7. KINGEVILS

KINGEVILS Active Member

حبىىىى معلش الهاك ده بقى بيخرف شويه تم تنتزيل هاك جديد g-force h2o وده شغاال تمام ومجرب
    هتلاقيه ف المواضيع المثبته عييش بيه يا ريس

8. foxeerr

foxeerr Member

انا عندى حل بس طويل شويه
    بوص يا معلم اول حاجه اعمل تلت نسخ من اللعبه فى اماكن مختلفه و بعدين تحت الهاكر فى ال تلت نسخ حلو كدا
    بوص بقا بعد كدا ركز اوى معايا
    هتفتح الهاكر و دوس اوكى و قبل ما تفتح اللعبه بسرعه افتح الهاكر الى فى النسخه التانيه من اللعبه طبعاً هيجسلك رساله . netframework eror
    دوس quit و بعدين اللعبه هتفتح و هيجيلك x trap eror دوس ok و بعدين روح افتح الهاكر بتاع النسخه التالته من اللعبه و هيخرج منك و انتا بتلعب
    اعمل ريستارت للجاهز و افتح الهاكر بتاع النسخه التالته و انشاء الله هيشتغل معاك بس خلى بالك انتا كل ما تفتح الجهاز الهاك هيشتغل مره وحده بس يعنى لو قفلت اللعبه لازم تعمل
    ريستارت للجهاز عشان الهاكر يشتغل و ها كذا انا جربت الموضوع ده كذا مره و الحمد لله بيشتغل بس 90% لو مشتغلش عيد الخطوات كلها من جديد و هيشتغل
    انشاء الله و بس كدا يا برنس مستنى ردك و يا رب يشتغل الهاك معاك 40ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى540ايجى5

9. ali8235

ali8235 Member

طيب يا باشا الي حاضرتك التو ماشي باس انا عاوز ااقوال للرجال الي المشرف بتاع جي فورس ده يا باشسا نفسي اشغالو بس مش راضي نزبتو ويا اخت كول الي جواه يمعلم وي خاطط وي غيرلي العبه وشكلها كلو اعمل اه ارجو الرد بيطلع لوحدو