طلب هيبفقى حلو لو اتعمل ارجو دخول المشرفين

الموضوع في 'مشاكل و طلبات crossfire' بواسطة vipk-2, بتاريخ ‏4 سبتمبر 2011.

1. vipk-2

vipk-2 Member

بسم الله الرحمن الرحيم
    انا عايز يتعمل كاس و دورة لفرق يعى كول واح يكتب اسموا فى اللعبة و كيده و نعمل قرعه و اللى يطلعوا مع بعض يبقوا فرقة و نعمل جائزة للرابحين مثلا ئzp او كيده لو اتعملت تبقى حلوة اوى طبعا بعد اذن المشرفين و هوا ينظموا او انا ممكن انظموا يا ريت الرد فى اسرع وقت 40ايجى540ايجى5

2. KINGEVILS

KINGEVILS Active Member

رد: طلب هيبفقى حلو لو اتعمل ارجو دخول المشرفين

هو طلب حلو جدااا وكويس جدا
    بس لازم المشرفين يوافقو باجماع انتظر ردنا بأذن الله

3. vipk-2

vipk-2 Member

شكراا و اه لازم طبعا المشرفين يوافقوا و كمان مينفع استخدام الهاك فا هى دى المشكله ممكن حد يستخدم هاك

4. KINGEVILS

KINGEVILS Active Member

اللى هيستخدم هاك هيتعرف يا ريس عادى وهيتطرد من الدورة دى ولما ان شاء الله تتعمل نخليك انت تعملها القوانين بتاعتها واحنا هنشرف عليها

5. vipk-2

vipk-2 Member

يا ريت لو وافقوا المشرفين انا ممكن اعد مع حد من المشرفين و نطفق على القوانين و كمان فى كول فريق هيكون فى واحد مسئول ينزل برنامج بيسجل المتشات و نتفرج عليهم و نشوف لو فى هاك اوكيده انا دلوقتى بدور على البرنامج ده لو عارف برنامج يا ريت تقولى عليه و قولى امتى المشرفين يفتحوا عشان تشوفوا الدوره هتتعمل ولا لأ و شكرا للاهمية منك

6. KINGEVILS

KINGEVILS Active Member

عادى مفيش الا مشرفين بس انا ومحمد زيدان للقسم بس عندنا كمان عبدو وجلال وحوده بناخد رايهم ف حجات كتير يعنى ف عادى كلنا نبقى مع بعض ف الجروب بتاع المنتدى ننسق الدنيا

7. vipk-2

vipk-2 Member

هوا المشرفين وافقول ولا لأ و انا دورت على البرنامج و ملأتهوش ارجوا الرد فى اسرع وقت