حصري صلح اسكل البيور التروجن في السيرفر عندك

Discussion in 'منتدى شروحات كونكر اونلاين Conquer Online' started by Mark.0nline, Oct 5, 2011.

  1. Mark.0nline

    Mark.0nline Active Member

    40ايجى5

    جايبلكمــ سكل البيور بتاع الـ تروجان
    يعمل بجودة 100%
    تابع الخظواط
    افتح Handle.cs و ابحث عن case 10315
    و بدل كولوا بـالكود ده

    PHP:
    case 10315: { spell.UseStamina 50; if (CanUseSpell(spellattacker.Owner)) { PrepareSpell(spellattacker.Owner); SpellUse suse = new SpellUse(true); suse.Attacker attacker.UIDsuse.SpellID spell.IDsuse.SpellLevel spell.Levelsuse.Xsuse.Yattack.Xattack.Yattack.Attacker attacker.UIDattack.AttackType 53attack.Xattack.Yattacker.Owner.Screen.SendScreen(attacktrue); attacker.Xattacker.Y; if (Server****.Kernel.GetDistance(attacker.Xattacker.YXY) <= spell.Range) { for (int c 0attacker.Owner.Screen.Objects.Countc++) { //For a multi threaded application, while we go through the collection //the collection might change. We will make sure that we wont go off  //the limits with a check. if (c >= attacker.Owner.Screen.Objects.Count) break; Interfaces.IMapObject _obj = attacker.Owner.Screen.Objects[c]; if (_obj == null) continue; if (_obj.MapObjType == MapObjectType.Monster || _obj.MapObjType == MapObjectType.Player) { attacked = _obj as Entity; if (Server****.Kernel.GetDistance(attacker.X, attacker.Y, attacked.X, attacked.Y) <= spell.Range) { if (CanAttack(attacker, attacked, spell, attack.AttackType == Attack.Melee)) { uint damage = Game.Attacking.Calculate.Melee(attacker, attacked, spell); damage = ReceiveAttack(suse, attacker, attacked, attack, damage, spell); suse.Targets.Add(attacked.UID, damage); } } } else if (_obj.MapObjType == MapObjectType.SobNpc) { attackedsob = _obj as SobNpcSpawn; if (Server****.Kernel.GetDistance(attacker.X, attacker.Y, attackedsob.X, attackedsob.Y) <= spell.Range) { if (CanAttack(attacker, attackedsob, spell)) { uint damage = Game.Attacking.Calculate.Melee(attacker, attackedsob); ReceiveAttack(attacker, attackedsob, attack, damage, spell); suse.Targets.Add(attackedsob.UID, damage); } } } } } else { attacker.AttackPacket = null; } attacker.Owner.Screen.SendScreen(suse, true); } break; } #endregion

    40ايجى5

    ارجو ان اكون افتكم
     
  2. joma

    joma Active Member

    رد: حصري صلح اسكل البيور التروجن في السيرفر عندك

    تسلم ايدك مجهود رائع
    40ايجى5
     
  3. Mark.0nline

    Mark.0nline Active Member

    رد: حصري صلح اسكل البيور التروجن في السيرفر عندك

    تسلم يا جوما
     
  4. Mr.Crash

    Mr.Crash Active Member

    رد: حصري صلح اسكل البيور التروجن في السيرفر عندك

    تسلم يا مارك على مجهودك الرائع