اريد حل ip ban و البلوك مدى الحياه

الموضوع في 'مشاكل و طلبات crossfire' بواسطة egptman, بتاريخ ‏15 يناير 2012.

حالة الموضوع:
مغلق
  1. egptman

egptman Member

السلام عليكم

اريد لوسمحتم حل لمشكله ip ban لانى كل لما اخش على اللعبه يجيلى hack tool detectd وانا معنديش هاكات ولما غيرت وصله النت اشتغلت بس لوسمحتم اريد حل علشان البان ولو فى رساله للدعم ارجو كتابتها او رابط لموضوع مكتوبه فيه

وعندى مشكله كبيره عندى اكونتات رتبتها عاليه واتعملها بان مدى الحياه هل ممكن استرجعها ولو فى رساله للدعم ارجو كتابتها او رابط لموضوع مكتوبه فيه

40ايجى5 ارجو المساعده40ايجى5
    و40ايجى5

2. sayed205

sayed205 Well-Known Member

رد: اريد حل ip ban و البلوك مدى الحياه

ياحبيبى قلبى الكلام دة مش موجود انا مش عارف انت بتصدقوا العيال اللى جوها فى لعبة ازاى
    اللى يقولك هعملك بان على الاى بى واللى يقول بان على الاكونت واللى يقول هعمل روبرت حاجات كتير بتتقال والمشكلة ان الناس بتصدق
    معا انك لو فكرت شوية هتلقى كلوا كلام تافه مفيش حاجة اسمه بان اى بى لانك انت معندكش اى بى ثابت انت كل لما بتعمل كونكشن جديد
    بيفتح معاك اى بى جديد يعنى من رابع المستحيلات حد يديك بان على الاى بى بتاعك
    طيب تفسر ايه اللى بيحصل معى دة ؟
    لها اكتر من تفسير
    1- يكون عندك فيروسات على جهاز
    2- نظام اللى انت شغال عليه
    3- نوع الهاك اللى انت مستخدموا
    4- احتمال يكون الهاك معلق فى ريجسترى

طيب ايه الحل ؟
    اولنا تحدد لى نوع نظام اللى انت شغال عليه
    ثانيا تقولى انت مسطب حماية ولا لا
    ثالثا تجيب لى رابط الهاك اللى بتلعب بها
    وان شاء الله المشكلة وياريت الاعضاء متصدقش كلام اللى بيتقال فى لعبة
    لان انا بسمع كلام دة زيكوا بظبط واكتر واحد بيلعب بهاكات ومحدش قدر يلمس حرف واحد من الاكونت بتاعى

3. egptman

egptman Member

السلام عليكم

حضرتك انا عند برنامج كاسبر سكاى2012

وبنضف الرجسترى ب ccleaner و tune up

وانا الوندوز بتاعى wim7 32bit

ازاى حضرتك بتقول على حظر الاى بى كلام تافه وامال ازاى بتقوم المواقع مثلا زىxwtبحظر الاى بى هى نفس الفكره فى كروس فير وبصراحه انا معجب بردك لانه سريع وفيه جديه

40ايجى540ايجى5

أعجب بهذه المشاركة اس اس
  4. sayed205

انت مصمم بردك ان فى حاجة اسمها بان اى بى طيب ماشى انا هثبت لك بقى بمثال
    قوالى دلوقتى انت لو دخلت شات واتخانقت مع المراقب والمراقب بتاع االشات اديك بان على الاى بى مدى الحياة
    هل معنى كدة انى مش هعرف ادخل شات مش هيكمل 5 ثوانى وهكون فى شات وبنفس نيم بردك
    دة بتعتمد على الخبرة بتاعتك اللى قاعدت فيه على النت وانا بقالى سنين على النت
    انت تاخد بان اى بى فى حالة واحدة لو مشترك فى خدمة الاى بى ثابت وانا ماعتقدش انك مشترك فى الخدمة دة
    وبعدنا انا ميت الف مرة اسوء نسخة تشتغل عليه كروس فيرا هى سفن ونسخ المعدل خليك يامعلم
    فى اكس بى اورجينال بدون اضافات خليك فى المضمون يامعلم اوا خلى معاك اتنان نسخة
    واحد اكس بى وتانية سفن عشان فى هكات بتطلب سفن

5. egptman

egptman Member

شكرا على الرد ياكبير

بس انا عاوز اوضح حاجه لوماكنش عندى ip ban ازاى مبينفعش اخش على z8 الاببرنامج هوت سبوت شيلد وغير كده الموقع عمره مهيفتح ونا عاوز اقول ان الاى بى المحلى الى بيتغير كل شويه غير الاى بى الدولى الى بيعبر عن

موقعك هل استخدام برنامج no ip ومسحه له سبب فى هزه المشكله حتى بعداعاده تنزيل وندوز انا فعلا عندى حساب بس انا مش مثبت البرنامج بس حتى مع تغير نسخه الوندوز انا عندى win 7 نسخه اصليه جايه مع اللاب

ارجو الافاده ياكبير40ايجى5

6. egptman

egptman Member

ارجو ايميلك الياهو 40ايجى5

40ايجى5

7. sayed205

انت ليس مقتنع ان فى حاجة اسمه اى بى بان
    انت عارف يعنى ايه اى بى بان دولى الاول يعنى مصر كله مش هتخش تلعب كروس فيرا xD
    انا هريحك كلمة بان دة شالة من قاموس بتاعك خالص المشاكل كتير بتاعت كمبيوتر ونت بس اللى بيركز
    وبيحاول يفكر ويتعب شوية
    ممكن تسطب نسخة اكس بى اصلية بعد اذنك وتعمل دليت للسى وبعد كدة تعمل فورمت FAT32
    بعد كدة تجرب تخش باكونت جديد الاول
    وياريت لو عندك روتر يتعمل رسترت لو فلاشة اوا مودم تتشال من لاب توب اوا كمبيوتر
    ياريت يتم فحص كمبيوتر بتاعك بعد لما تسطب نسخة ببرنامج حماية قوى زى الكاسبر والافيرا
    وبخصوص الايميل هبعت لك رسالة خاصة بها وربنا يوفقك

حالة الموضوع:
مغلق