مشكلة الاكس تراب بسبب النسخة

الموضوع في 'مشاكل و طلبات crossfire' بواسطة SILKMIDO, بتاريخ ‏26 يناير 2012.

1. SILKMIDO

SILKMIDO Member

يا جماعة انا كان عندى مشكلة اللى هى الاكس تراب فى اللعة وانا مكنتش عامل هاكات ولا حاجة وادخل اللعبة يخرجنى يقوللى الاكس تراب قافش هاك ما علينا فا انا تعبت كتير واستاذ سيد وقف معايا كتير وفى الاخر انا سطبت ويندوز7 واستغلت الحمد للة فا جيت انهاردة اهو لقيت مشكلة جيت افتح اللعة من run as administrator زى ماانا بعمل كل يوم وبتشتغل بس لما جيت اشعلها من un as administrator لقيتو مش شغال ادوس عليها اللعبة تتفتح من غير ما يقوللى yes or no فا اشتغلت وجابلى تانى موضوع الاكس تراب ارجو الحل ومشكورين انا عايز الحل اللى هو حد يقوللى ازاى اجيب خاصية run as administrato هى معرفش مش بتظهر خالص على اى حاجة مش عارف اتمسحت ولا اتلغ ياريت اللى يعرف يقوولى اجيبها تانى ازاى عشان دى اللى بتحمى الللعبة من الفيروسات ولو فى هاك اوتوماتيك بتشغلها باردو ارجو الحل ومشكوررررررررين40ايجى5

2. sayed205

sayed205 Well-Known Member

رد: مشكلة الاكس تراب بسبب النسخة

حبيبى قلبى مشكلتك اسهل فوق ماتتصور بس انت لو تركز هتعرف تحله
    ركز معى هتجى عند كلمة patcher_cf كليك شمال عليه انزل لاخر واحدة اللى هى خصائص
    بعد كدة كلمة compatible بعد كدة run this programe واختار كل مرة نظام وجرب عليه
    ويفضل تبدا بالاكس بى

3. SILKMIDO

SILKMIDO Member

حبيبى واللهى انت اللى معايا على طول هجرب واقولك وكمان عايز اكلمك عشان واللهى انت واحشنى اوىىىى

4. SILKMIDO

SILKMIDO Member

بس ازاى ابدا بلاكس تراب يعنى اعمل على الاكس تراب كليك يمين وانزل اخر واحدة اللى هى propirtes

5. sayed205

على ملف patcher_cf واعمل اللى انا كاتبوا لك فوق

6. SILKMIDO

SILKMIDO Member

اوكى هجرب واقولك يا حبيبى

7. SILKMIDO

SILKMIDO Member

يعنى حضرتك اصدك اشغل اللعبة من الباتش واعمل اللى انت قولتلى علية دة صح بس انا عندى سؤال عايز اعرف ازاى الخاصية بتاعت رن اس ادمينيستراتور تتشال من عندى انا هتجنن دى لازم تكون عندى فى الويندوز7 انا عايز ارجعها تانى ياريت لو تعرف ارجعها ازاى عشان تشتغل على اى ملف متفيرس او متهكر زى اللعبة كدة تقولى 40ايجى5

8. SILKMIDO

SILKMIDO Member

باردو مش عايزة تشتغل يا معلم ابوس ايدك انا عايزها تشتغل انا زعلان اوىىىىىىى ومش عارف اعمل اية40ايجى5

9. sayed205

خلاص امسح العبة ورستر كمبيوتر وسطبه فى فلودر جديد وان شاء الله تشتغل

10. SILKMIDO

SILKMIDO Member

ماشى انا هعمل كدة ويارب تشتغل

11. SILKMIDO

SILKMIDO Member

باردو مفيش حاجة نافعة خالص بقولك انا عايز اسالك انا كان عندى فى الزيندوز اللى هى رن اس ادمينيستراتور وكانت اللعبة شغالة اول لما اختفت مبقتش تشتغل يعنى دى ليها فايدة كبيرة وانا مش عارف اجيبها ازاى ياريت لو تعرف قوللى اشغل الخاصية دى ازاى

12. sayed205

مالوش اى فايده عدم وجودها احسن xD
    حاول بقى تغير نسخة بواحدة اكس بى ولما تجى تشغل الاكس بى
    سطب عليه كروس فيرا من اول وجديد وربنا يوفقك

13. SILKMIDO

SILKMIDO Member

ازاى بس مالوش فايدة يا معلم بقولك اول ما راحت اللعبة باظت وبعدين اسطب اكس بى ازاى وانا مسطب 100 نسخة ابل كدة ومافيش فايدة انا لازم الاقى حل لمشكلة الاكس تراب دى مش هينفع كدة هاروح اشتكيهم فى شركة اللعبة xD واللهى انا زهقت يعنى اشمعنة انا اللى عندى كدة حرام واللهى

14. sayed205

انت لو فكرت شوية وركزت هتعرف العيب من ايه

15. SILKMIDO

SILKMIDO Member

واللهى ما هسيبها الا لما اعرف العيبمن اية

16. sayed205

ربنا يوفقك ياحبيبى
    واذا احتجت اى مساعده انا موجوده

17. SILKMIDO

SILKMIDO Member

انا معرفش بقى اللعبة مش عايزة تشتغل باردو

18. SILKMIDO

SILKMIDO Member

زهقت واللهى

19. tale.spirit

tale.spirit Member

انا عندى نفسى المشكله دى مممكن مساعده ده اميلى

[email protected]

20. SILKMIDO

SILKMIDO Member

نفس المشكلة يعنى معندكش هاك ولا اى حاجة ولما تيجيى تدخل اللعبة يقعدك 10 ثوانى يقوم مخرجك ولا انت حاطت هاك اصل انا مش علمت اى هاكات وبعدين انا سطبت نسخ اصلية كتييييير ومسحت اللعبة يجى 100 مرة وسطبتها من جديد وباردو مفيش فايدة يعنى ااية الكلام دة انا بقالى شهر بحاول فيها لما تعبت ونفسى العبها بقى واللهى زهقققققققققققققققت اعمل اية يعنى لو عندى فيرس على الجهاز منا عملت سكان كتييييير ونسخ كتييييييير اية المشكلة ارجو ان حد يساعدنى