طرق مختلفة لشحن زد بي مجانا فقط علي ايجي نت

الموضوع في 'مشاكل و طلبات crossfire' بواسطة eslam1311r, بتاريخ ‏15 فبراير 2012.

حالة الموضوع:
مغلق
  1. eslam1311r

eslam1311r Member

40ايجى5

أزيكم يا كل أعضاء منتدانا الحبيب أيجي نت 40ايجى5

أنا عامل الموضوع ده عشان نساعد بعضنا ونستفيد من بعض كمان​

الموضوع فكرته ان كل عضو يعرف طريقة لشحن الزد بي مجاني ومضمونه 100%​

ومجربها بتاريخ حديث يكتبها في الموضوع ده عشان الكل يستفيد ويكتب كل حاجه عنها الطريقة​

الادوات لو في برامج يعني لأكتمال الطريقة واهم حاجه اخر تاريخ جرب في الطريقة دي .​

ثاني حاجه أي عضو عمل عرض مجاني للزد بي يكتب اسم العرض وطريقة عمله وكل المعلومات الخاصة​

لأكتمال هذا العرض وطبعا اهم حاجه التاريخ اللي عمل فيه العرض أذا كان العرض ده في z8games ​

أو في playspan او أي موقع تاني هو عارفه وبكدا نبقي كلنا حنستفيد من بعض ومتنسوش اهم حاجه التاريخ ​

اللي عملت فيه الطريقة او العرض للمصداقية وكمان عشان في عروض بتقعد يوم فمن خلال التاريخ اللي حتكتبه واللي​

شحنت فيه زد بي مجاني عنعرف ان كان العرض ده لسه شغال ةانك عملته قريب ولا لا ..​

معلش طولت عليكم وياريت الموضوع يعجبكم وشكرا لكم ويارب نستفيد كلنا من الموضوع ده​

وأرجو تثبت الموضوع لو كان المشرف يري ان الموضوع يستحق التثبيت وشكرا​

2. sayed205

sayed205 Well-Known Member

رد: موضوع مهم لكل أعضاء منتدانا الحبيب أيجي نت

تمام الله ينور عليك
    ماشى هيتثبت ان شاء الله لو بقى فى تفاعل من الاعضاء دخال الموضوع

3. eslam1311r

eslam1311r Member

40ايجى5

ازيكم يا أعضاء منتدانا الحبيب انا قولت أبقي أول واحد يضع طريقة لشحن الزد بي المجاني ​

الطريقة دي والله العظيم مش نقالها من أي موقع تاني انا عرفتها عن طريق الصدفة وجربتها كذا مرة وقولت أقولها ليكم​

هي عايزه صبر شوية بس ناجحة وسهله جدا وانا لسه عاملها حالا وشحنت منها 6000 زد بي والطريقة مش محتاجه تغير اي بي ولا حاجه​

محتاجه بس انك يبقي ليك حساب في عين العرب وفي نقاط وكمان فيس بوك خاص بيك , ولو سمحتم أمشوا معايا خطوة بخطوه عشان تنجح​

وفي صور كمان لتسهيل الشرح.​

1- حتدخل علي حسابك علي عين العرب وحتسبدل نقاطك علي كاش يو (طبعا أقل حاجه في أستبدال النقاط 50 نقطه دلوقتي مش 500 زي زمان)​

2- بعد متحول نقاطك علي كاش يو , أدخل علي حسابك في كاش يو اللي وحولت ليه النقاط وسيب صفحة الحساب مفتوحه​

3-ثم أفتح حيابك في كروس فاير أي ع z8gamesوسيب الصفحه مفتوحة بردوه​

4- النقاط وصلت الكاش يو وأتحولت لدولارات , أفتح الوقع ده
    http://egy.egynt.net/54857.html

5-بعد ماتفتح الموقع أضغط دخول وأدخل حسابك ع الفيس بوك​

6- وبعدين أضغط buy (تابع الصور لسهولة المتابعه)​

7-خلصت وعملت زي الصور في الاخر حيظهرلك صفحة شكرا انك أستخدمت الموقع والزد بي وصلك ياباشا (معلومة لو طلب من في أخرصفحه تدخل حسابك​

ع كروس فير أي في موقع z8games أدخل عادي وممكن ميطلبش وده معناه انك الموقع مسجل حسابك علي كروس فير أصلن ودي لو طلبها حيطلبها مرة واحده ​

يس )​

ملحوظة مهمة :أقل حاجه لتحويل النقاط من علي عين العرب 50 نقطة بيساوي واحد دولار , واقلل كوين بتشتري من الموقع اللي فوق(عنصر4) هي 100 كوين ​

بواحد دولا ر وال100 كوين بيتشتري بيهم 1200 زد بي, ملحوظه تانيه الزد بي ممكن يوصلك في ساعتها وممكن يتاخر شوية بس عمره متاخر في الوصول معايا​

عن 10 دقائق )​

أخيرا: شوفه التاريخ والساعه اللي في الصور تحت ودي صور من جهازي الخاص وانا أستغرقت كل هذا الوقت من الساعة اللي في الصور لساعة رفعي الموضوع​

وده لاني كنت بنسق الموضوع اللي تعبت فيه والله جدا ,واللي يواجه أي مشكله يقولي وانا احلهاله بأذن الله وأسبكم مع الصور بقي وشكرا ليكم معلش طولت عليكم​

1-أدخل علي الحساب الخاص بك في عين العرب وأضغط أستبدال النقاط

أكتب النقاط اللي حتحولها وحساب الكاش يو الخاص بك

أدخل علي الموقع ده ودخل حسابك ع الفيس بوك كما في الصورة

زي ما أنت شايف انا فاتح الاكونت بتاعي علي كاش يو والاكونت بتاعي علي كروس فير والموقع اللي قدامك مع بعض

بعد ما تضغط علي buy حتظهرلك الصفحة دي

بعد ما تعمل اللي في صورة اللي جاية أضغط pay او enter ومعلش هي تظهر عندك انا مظهرتش عندي فعلت enter من الكيبورد

بعد ما تخلص الخطوة اللي فاتت اعمل ريفريش للصفحة أي أضغط f5 عشان تظهرلك النقاط اللي خدها

مبروك جالك 1200 زدي بي وياريت كل واحد ياخد صورة زي مانا واخد كده وهو بيجرب الطريقة دي عشان لو حصل مشكلة زي الموقع علق النور اتقطع كده يعني ولو في مشكلة قبلت جد يقولي وان شاء الله احلها ليه وعلي فكرة الموقع ده في earn عشان تأخد نقاط مجانية زي playspan بالظبط ولكن عشان تجربها عايز هوت سبوت أكيد وشكرا ليكم أرجو ان اكون افدكم وياريت أستفيد منكم انتم كمان

4. eslam1311r

eslam1311r Member

الطريقة دي انا لسه عمالها النهاردة بتاريخ اليوم 17/02/2012 بس للاسف التاريخ مش باين عشان اسم المنتدي عليه

5. bbos

bbos Member

شكراااااااااااا على الموضوع

6. kimopop

kimopop Member

شكرا يا اسلام يا حبيب قلبى على الموضوع الجامد اوى ده

7. eslam1311r

eslam1311r Member

العفو ياكيمو ونورتني ياباشا ويارب تكون أستفيد من الموضوع وتجربه ونورتني يابوب

8. معتز

معتز Guest

رد: طرق مختلفة لشحن زد بي مجانا فقط علي ايجي نت

40ايجى540ايجى5

9. eslam1311r

eslam1311r Member

رد: طرق مختلفة لشحن زد بي مجانا فقط علي ايجي نت

العفو العفو

حالة الموضوع:
مغلق