الرجاء الدخول للمشرفين تحزير مهم

الموضوع في 'مشاكل و طلبات crossfire' بواسطة evDark, بتاريخ ‏21 فبراير 2012.

حالة الموضوع:
مغلق
  1. evDark

evDark Guest

يا جماعة هاك HAXLIB VIP فى 5 فيروسات و كولها فيروسات خطير جداااااااااااا انا الكمبيوتر التانى بتاعى وندزو واع الرجاء عدم وض هاك HAXLIB VIP مرة اخرى انا عايز افيد الناس فى المتدا و شكرا

40ايجى5

2. sayed205

sayed205 Well-Known Member

رد: الرجاء الدخول للمشرفين تحزير مهم

اولنا انت ليه مكرر الموضوع
    ثانيا الهليكس فيه فيرس ودة حاجة معروفة مش الهليكس بس كل هاكات كروس فيرا فيه فيرس
    ثالثا بقى بتقول ان الفيرس وقع لك النسخة طيب انا بلعب بالهليكس على طوال وباغلبية الهاكات نسخة موقعتش ليه
    تحب اقولك انا ليه بقى لان هى نسخة اصلية ومش معدلة نسخة المعدلة ومحذوف حاجات من سيستم بتاعه
    لو انت عملت فيه اى حاجة تلقيه وقعت لوحدها لان هى نسخات اساسا بايظة ومتنفعش تكون نسخة ويندوز اساسا
    ناس بيعجبك شوية الاستايلات اللى على نسخة مش بيبصوا للمضمون بتاع نسخة هو اهم حاجة
    رابعا : عايز اقولك شكرنا على تحذير لان انا عارف انك خايف ان اى حد يضر لكن احب اقولك الهاكات اللى انا بنزلها
    فى قسم عارف قدراته كويس ومش ممكن انزل حاجة تاذى اخواتى فى المنتدى وشكرنا لك تانى مرة ياغالى

3. sayed205

sayed205 Well-Known Member

اولنا انت ليه مكرر الموضوع
    ثانيا الهليكس فيه فيرس ودة حاجة معروفة مش الهليكس بس كل هاكات كروس فيرا فيه فيرس
    ثالثا بقى بتقول ان الفيرس وقع لك النسخة طيب انا بلعب بالهليكس على طوال وباغلبية الهاكات نسخة موقعتش ليه
    تحب اقولك انا ليه بقى لان هى نسخة اصلية ومش معدلة نسخة المعدلة ومحذوف حاجات من سيستم بتاعه
    لو انت عملت فيه اى حاجة تلقيه وقعت لوحدها لان هى نسخات اساسا بايظة ومتنفعش تكون نسخة ويندوز اساسا
    ناس بيعجبك شوية الاستايلات اللى على نسخة مش بيبصوا للمضمون بتاع نسخة هو اهم حاجة
    رابعا : عايز اقولك شكرنا على تحذير لان انا عارف انك خايف ان اى حد يضر لكن احب اقولك الهاكات اللى انا بنزلها
    فى قسم عارف قدراته كويس ومش ممكن انزل حاجة تاذى اخواتى فى المنتدى وشكرنا لك تانى مرة ياغالى

4. evDark

evDark Guest

خلاص ماشى بس انا واللة مش اصدى ازعلك واللة بس انا حبيت انفع المونتدا بس شوكرن بردة على الهاك بس هوا مش شغال معايا مفيش اى حل بليزززز

حالة الموضوع:
مغلق