مفيش فيده

الموضوع في 'مشاكل و طلبات crossfire' بواسطة sro5005, بتاريخ ‏6 ابريل 2012.

1. sro5005

sro5005 Member

عاوز هاك يشتغل على ويندوز 7 32 ويكون مجرب لو سمحتو انا جرب كل الهاكات الجديده الى نزلت بتاريخ 5\4 و4\4 و 3\4 بكل الانجيكتورات الى موجوده مفيش حاجه شغاله والله ممكن هاك يشتغل ويكون مجرب واكون ممنون40ايجى540ايجى5

2. sayed205

sayed205 Well-Known Member

رد: مفيش فيده

العيب مش فى الهاك
    العيب فى الناس اللى بتشغل الهاك
    تحب ارفع لك صور جديده لكل الهاكات اللى موجودة فى القسم عشان اثبتلك ان هى كله شغاله
    ممكن تسطب اكس بى نسخة اوريجنال اللى هى اسمها نسخة الطلاب باخر تحديث
    ومتسطبش اى برنامج بعد وشغال اى هاك وشوف هيشتغل معاك ولا لا
    وربنا يوفقك

3. sro5005

sro5005 Member

يا استلز سيد اولا شكرا على رادك ثانيا انا مقدر مجهودك وعارف ان الهاكات كلها شغاله انا مالتش مش شغاله خالص انا الت مش شغاله عنده وانا مبحبش اشتغل على اى نسخه غير سفن وانا سؤالى كان واضح فى هاكات بتشتغل على ويندوز سفن ولا لا ولو كان فى العيب فى ايه عاندى هى دى المشكله مش اكتر لو مفيش حاجه خلاص شكرا تانى ومتصبش نفسك وااله انا عارف انا لو مكانك هزهك من كتر الصلابات بس والله اسفين ياريس ​

4. sro5005

sro5005 Member

يا استاذ سيد اولا شكرا على رادك ثانيا انا مقدر مجهودك وعارف ان الهاكات كلها شغاله انا مالتش مش شغاله خالص انا الت مش شغاله عندى وانا مبحبش اشتغل على اى نسخه غير سفن وانا سؤالى كان واضح فى هاكات بتشتغل على ويندوز سفن ولا لا ولو كان فى العيب فى ايه عندى هى دى المشكله مش اكتر لو مفيش حاجه خلاص شكرا تانى ومتعصبش نفسك وااله انا عارف انا لو مكانك هزهك من كتر الطلبات بس والله اسفين ياريس

5. sayed205

sayed205 Well-Known Member

هو انا مش عامل شرح بتفصيل الممل لكل حاجة
    لو انت مسطب البرامج اللى انا قايل عليه وبتعمل شرح اللى انا بقول عليه
    ومطبق كل حاجة والهاك مش بيشتغل يبقى العيب عندك من نسخة على طوال
    وانت لك الحرية الشخصية تسطب اكس بى سفن دة حاجة ترجعلك انت
    بص هاقولك على حاجة يمكن انت نسيته انت لما بتجى تشغل الانجكتور بدوس على run as admin
    عشان الهاك يشتغل
    وربنا يوفقك

6. sro5005

sro5005 Member

شكرااااااااااا

7. sro5005

sro5005 Member

والله اسف على ازعاجك انا سطبت تعريف الشاشه من جديد وسطبت البرامج كلها من جديد زكله تمام الحمد لله واشتغل

8. sro5005

sro5005 Member

بس الاكس تراب بيمسكه علاطول

الوسوم: