لو سمحت يا مشتركين كروس فاير ارجو الرد على موضوعى بسرعة

الموضوع في 'مشاكل و طلبات crossfire' بواسطة محمد صابر محمد, بتاريخ ‏29 ابريل 2012.

1. انا مشكلتى يارجالة ان اللعبة عندى بتهنج جامد اوى مع ان جهازى امكانياتة عالية وحلوة مش وحشة يعنى والنت سرعتة حلوة والبنج عندى حلو على طول بس دايما اللعبة عندى بتهنج طحن يعنى لو مثلا الروم فى 8 بيلعبو بتبقى حلوة شوية لكن لما الروم بيتملى بتبقى اللعبة بتهنج جامد ومش بعرف العب خالص فلو سمحت اللى يعرف اية حل المشكلة يرد عليا بسرعة وهكون مشكورلة جدا40ايجى5

2. sayed205

sayed205 Well-Known Member

رد: لو سمحت يا مشتركين كروس فاير ارجو الرد على موضوعى بسرعة

العب فى سيرفيرات الى بتدى خمسة فى المية جى بى
    وان شاء الله مش تهنج وربنا يوفقك

3. رد: لو سمحت يا مشتركين كروس فاير ارجو الرد على موضوعى بسرعة

والله يامان انا ماسبت سرفر فى اللعبة ومادخلتوش انا كان معايا ايميل عمود دهبى ولعبت السرفرات كلها بس جالة بلوك من غير سبب ونفسى افتحة ومش عارف فعملت ايميل جديد لسة نوبومش بيدخل السرفرات دة فلو مفيهاش رخامة يعنى لو تعرف ازاى افتحة من البلوك قولى عشان كان فى كام سلاح جامدين من البلاك ماركت وزعلان عليهم

4. sayed205

ابعت رسالة للاسبورت وان شاء الله يساعدكوا ويرجعوا لك الايميل
    وربنا يوفقك

5. رد: لو سمحت يا مشتركين كروس فاير ارجو الرد على موضوعى بسرعة

انا والله حاسس انها قافلة فى وشى لانى باعت اكتر من 6 او 7 رسائل وكل يوم اجرب واكن حتت جزمة ببعتلهم حتى مش يقولولى لا مش هنفتحة لاسباب لا هما مش بيردوا اساسا

6. sayed205

مش المفروض انك بتنتظر مدة معينة قبل مايوصلك رد
    وبعدنا انت واخد بلوك قده ايه ؟

7. رد: لو سمحت يا مشتركين كروس فاير ارجو الرد على موضوعى بسرعة

دة بيقولى لما اجى ادخل انى مش هقدر ادخل بالايميل دة يعنى معناها بلوك مدى الحياة وياريت تكتبلى الياهو بتاعك احسن من نتكلم كدة