ياريت المشرفين والناس الخبرة تخش عندي مشكلة اول مرة تقابلني او اسمع عنها

الموضوع في 'مشاكل و طلبات crossfire' بواسطة amrsheutos, بتاريخ ‏4 يونيو 2012.

1. amrsheutos

amrsheutos Member

دلوقتي انا لما ادخل اللعبة تخش وكلة تمام واخش على اي بيت ويفتح كلة بردو تمام تيجي هنا بقى المشكلة الحرف الي بتحرك الاعب W.A.S.D
    والحروف الي جمبهم مش شغالين بردو مع العلم ان الاحرف دي شغالة برة اللعبة لما اجي اكتب مثلا في بحث جوجل يا ريت حد يقولي اعمل اية وشكرا 40ايجى540ايجى540ايجى5

2. amrpark

amrpark Member

رد: ياريت المشرفين والناس الخبرة تخش عندي مشكلة اول مرة تقابلني او اسمع عنها

بص يا سيدى انت اما تبدأ اللعبه هتلاقى علامه فوق شبه المفتاح setting
    دوس عليها واختار control و هتلاقى عندك ال اربع حروف اللى انت قولت عليهم اللى هم : فوقW .تحتS.شمالA.يمينD
    دوس على كل حرف منهم وغيره زى منتا عايز
    ياريت شرحى يكون سهل واقدر اساعدك

3. amrsheutos

amrsheutos Member

انا عارف كدة وعملت كدة قبل منزل الموضوع بس الحجات مكتوبة صح في control
    مش عارف اعمل اية حاجة غريبة وانا نزلت كمان احدث نسخة من اللعبة ومفيش فية مش فاهم المشكلة دي خالص

4. sayed205

sayed205 Well-Known Member

انت مسطب نسخة ويندوز اسمه ايه ؟
    ياريت الاسم بالكامل بالفيرجن بكل حاجة

5. amrsheutos

amrsheutos Member

مشكور على الاهتمام خلاص انا حلتها وهقول الي عملتة عشان الي تواجة المشكلة دي يحلها انا النسخة عندي بتقلب الكتابة للعربي وزي مكل الناس عرفة ان كروس فاير مينفعش تكتب فيها اي حاجة عربي فدست Alt+Shift واتحلت